انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

برگزاری ملاقات مردمی استاندار در شهرهای مختلف

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ق.ظ

دبیر ستاد دهه‌فجر استان اردبیل گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه‌فجر و با سفر شهرستانی استاندار اردبیل برای اولین بار ملاقات‌های مردمی برای رفع مشکلات اقشار مختلف تدارک دیده شده است.

خبرگزاری فارس: برگزاری ملاقات مردمی استاندار در شهرهای مختلف
فرهاد عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در نخستین روز از ایام‌الله دهه‌فجر و با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه جهان علوم در اردبیل شاهد افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی و اقتصادی شهرستان اردبیل خواهیم بود.

وی گفت: در طول این ایام استاندار اردبیل با سفر به همه شهرستان‌های استان علاوه بر افتتاح پروژه‌ها، دیدار با اقشار مختلف، ملاقات‌های مردمی را نیز برای رفع مشکلات مردم را شاهد خواهیم بود.

دبیر ستاد دهه‌فجر استان اردبیل ادامه داد: در هر شهرستان با هماهنگی فرمانداران برای حل مشکلات 10 نفر از هموطنان‌مان در حوزه‌های مختلف وقت ملاقات پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است تا با حضور مقام عالی استان مشکلات آنها برطرف شود.

عظیمی بیان کرد: از امروز تا پایان ایام‌الله دهه‌فجر در سطح استان 382 پروژه عمرانی با 390 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین 74 پروژه اقتصادی و تولیدی در استان نیز که زمینه اشتغال 424 نفر را فراهم می‌آورد با سرمایه‌گذاری 943 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل یادآور شد: ستاد دهه‌فجر برنامه‌های مختلف را در گرامی‌داشت این ایام پیش‌بینی کرده که امیدواریم با حضور باشکوه آحاد مردم این برنامه‌ها به شایستگی برگزار شود.

عظیمی تصریح کرد: در دهه‌فجر تلاش کردیم تا فرمانداران نیز با حضور در استانداری اردبیل نشست مطبوعاتی را با اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی