ساوالان خبر: مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب، افزود: شهرداری اردبیل در نظر دارد تا اردبیل را که به “شهر مهربانی ها” معروف است؛ آماده میزبانی از میهمانان نوروزی کند.

لاله

وی تصریح کرد: روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل با همکاری مدیران مناطق اقدام به نصب کلبه ها و کمپ های اطلاعاتی در میادین ورودی شهر می کند تا هم بروشورهای اطلاعاتی را در اختیار مسافران قرار دهد و هم در محیطی زیبا از مسافران پذیرایی کند.

لاله با اشاره به اینکه اجرای تکم خوانی از جمله مراسم مخصوص عید نوروز در خطه آذربایجان است، اظهار کرد: به منظوراحیای مراسم تکم خوانی و ماندگاری این سنت شهرداری اردبیل اقدام به اجرای تکم خوانی در خیابان های سطح شهر و اهدای تکم به مسافران می کند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل در ادامه، مواردی همچون اهدای هدایا و بسته های فرهنگی به اولین مسافران ورودی به شهر در لحظه تحویل سال نو –  برگزاری تور اردبیل گردی رایگان در سطح شهر –  برگزاری جشنواره یک روزه هفت سین به همرا اجرای برنامه های شاد و متنوع و همچنین برپایی سفره های هفت سین در میادین مختلف شهر را از دیگر برنامه های تدارک دیده از سوی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل برای ایام نوروز برشمرد.

 

خبرنگار: ندا عیسی زاده

عکس: فرزاد تقی زاده