انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل- عضو شورای اسلامی شهر اردبیل به ضرورت بازنگری در منابع مالی و درآمدی شورای شهر و شهرداری اردبیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی نعمتی شامگاه چهارشنبه در نطق قبل از دستور جلسه شورای شهر اردبیل گفت: اینکه درآمد یک شهرداری از محل عوارض باشد قابل قبول نیست و باید بگویم وقتی پرداخت عوارض کاهش می یابد می توان ارزیابی کرد شهرداری چقدر توان دارد.

وی به ضرورت تشکیل جلسات کارشناسی برای تحلیل منابع درآمدی این دو حوزه تاکید کرد و افزود: اینکه از جیب مردم پول بگیریم و برای خود آن ها هزینه کنیم هنر نیست و باید بتوان بدون گرفتن پول از مردم به آن ها خدمت ارائه کرد.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با تقدیر از عملکرد شهرداری در پرداخت به موقع درآمد کارکنان، از جمله درخواست های خود از شهرداری را توجه به فرهنگ سازی در سطح شهر اردبیل مطرح کرد.

نعمتی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات زندگی شهری به ضعف فرهنگ بر می گردد تصریح کرد: انتظار می رود به شیوه های شهر نشینی به صورت ویژه پرداخت شود.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل در عین حال با انتقاد از نحوه برگزاری جلسات شورای شهر گفت: اردبیل در زمان کوتاهی از شهرستان به مرکز استان تبدیل شده و این مرکز استان مهاجر پذیر است و با وجود توسعه شهرهای هم تراز جمعیت افزایش یافته اما ما ایستاده ایم.

وی مشکل اصلی عملکرد شورا را در روش کار دانست و افزود: اینکه برای یک نامه تخفیف در صحن علنی ۱۳ نفر صحبت می کنند صحیح نیست و با این روش نمی توان به جایی رسید.

نعمتی با تاکید به ضرورت فعال سازی کارگروه های مختلف در شورا ادامه داد: با فعال سازی کارگروه ها موضوعاتی مانند تخفیف در این کارگروه ها و با تعداد کمتر اعضا مورد بررسی قرار می گیرد و شورا به موضوعات مهمتر می پردازد.

منبع : خبرگزاری مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی