انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


رکود اقتصادی

ائمه جمعه شهرستان‌های استان اردبیل تأکید کردند: باید برای خروج از رکود و احیای اقتصاد مقاومتی در کشور مرزها را به روی واردات ۱۰۰ درصد خارجی خود ببندیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان اردبیل، حجت‌الاسلام عسگر بیگی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان کوثر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران هم‌پای کشور ژاپن متولد شد و امروز تاریخ ثابت کرده که وضعیت اقتصادی آن‌ها به مراتب از کشورمان بهتر است چراکه مرزهای خود را به روی اجنبی‌ها بسته‌اند؛ ماهم باید برای خروج از رکود و احیای اقتصاد مقاومتی در کشور مرزها را به روی واردات 100 درصد خارجی خود ببندیم.

خطیب جمعه کوثر با اشاره به اینکه 100درصد پوشاک و اکثر اسباب بازی‌های کشورمان وارداتی است، افزود: مسئولان برای مقابله با سموم اقتصادی که اقتصاد کشور را فلج می‌کند، تدابیری بیاندیشند و پایه‌های اقتصاد مقاومتی را در کشور تقویت کنند تا شاهد خروج رکود اقتصادی و تولیدات بیشتر در داخل کشور باشیم.

امام جمعه کوثر با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور گفت: رهبر انقلاب به بحث‌های حضور پرشور در نمازهای جمعه به‌عنوان قرارگاه فرهنگی، دینی و بصیرتی و همچنین به بحث پرشور بودن انتخابات و نقش مهم شورای نگهبان در احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی اشاره کردند.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب، فتنه‌ها و خواب‌های بسیار سنگینی را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان دیده‌اند و ملت ایران اسلامی و همچنین شورای نگهبان بایستی به هوش باشند تا کسانی که واقعاً لیاقت خدمت به انقلاب و مردم دارند، را صلاحیت دهند.

دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است

امام‌جمعه نیر در خطبه‌های نماز جمعه در محکومیت اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان اظهار داشت: این طرح در واقعه طرحی صهیونیستی - آمریکایی بود که به‌وسیله رژیم خود فروخته آل‌سعود اجرا شد و توسط مسلمانان و شیعیان جهان این اعمال ضدانسانی محکوم شد.

حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی افزود: این کار رژیم عربستان و آل‌سعود، به‌تنهایی نبود، بلکه خواسته و پروژه استکبار علیه شیعیان بود که توسط وهابیون سعودی انجام شد. ما این را یقین داریم که خون این شهید بزرگوار پایمال نخواهد شد و به‌زودی دامن آل‌سعود را خواهد گرفت وانشالله این رژیم هم به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.

وی بیان کرد: حمله آل‌سعود به سفارت ایران در یمن نشان می‌دهد عقل این رژیم زایل شده و در معرض سقوط قرار گرفته و اقدام دردمنشانه عربستان در حمله موشکی به سفارت ایران در یمن محکوم است و این عمل نشانگر رفتارهای نابخردانه آل‌سعود است.

امام جمعه مشگین‌شهر: استکبار جهانی در مقابل ملت غیور ایران به بن‌بست رسیده است

حجت‌الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: دشمنان اسلام و استکبار جهانی به انواع مختلف سعی در ایجاد ناامنی در کشور ایران هستند، به‌طوری که دشمنان در این راه با اقدام به ترور دانشمندان این کشور درصدد  جلوگیری از رشد علمی کشور ایران بودند، در حالی که راه علمی و پیشرفتی ایرانیان با کمال قوت تداوم دارد و تا رسیدن به اهداف و آرمان‌های شهدا و پیوستن به انقلاب عظیم حضرت مهدی(عج) ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در همایش ائمه جمعه کشور گفت: مقام معظم رهبری با مهم شمردن فریضه نماز تاکید داشتند نماز جمعه به‌عنوان قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق در جامعه اسلامی است و باید این فریضه دینی به صورت باشکوه در سراسر ایران برگزار و این پایگاه بصیرت روز به روز در کشور تقویت شود.

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به بخشی دیگر از سخنان رهبر انقلاب در همایش ائمه جمعه کشور بیان کرد: در این همایش رهبر انقلاب با تاکید به مسئله انتخابات فرمودند، انتخابات برای این کشور از نعمات بزرگ و مهمی است که مردم را در عرصه انقلاب اسلامی حفظ و ثابت قدم کرده و مردم در انتخابات آتی با حضور شایسته خود بر استقلال این کشور تاکید می‌کنند.

وی ورود زود‌هنگام به انتخابات را کار اشتباهی دانست و تصریح کرد: فتنه‌گران در سال 88 با عدم رعایت حق‌الناس مشکلاتی را برای این کشور به‌همراه آوردند و در انتخابات آتی نیز آمریکا چشم طمع به این کشور دوخته اما با حضور حداکثری ملت ایران در پای صندوق‌های رأی مشتی محکم بر دهان دشمنان نظام اسلامی می‌زنیم.

امام جمعه خلخال: آل‌سعود با اعدام شیخ نمر به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است

حجت‌الاسلام سید محسن محسنی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال که در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: خاندان آل‌سعود با به شهادت رساندن آیت‌الله شهید شیخ نمر باقر‌النمر، روحانی برجسته و اندیشمند شیعی، قصد تعرض به باورهای دینی شیعه و سنی در جهان را دارد و با این اعمال ناشایست، نزاع هویتی بین شیعه و سنی را مورد هدف قرار داده و سعی در تخریب وحدت اسلامی برآمده است و این کشور با تصمیم‌های عجولانه، عمر سیاسی خود را کوتاه می‌کند.

امام جمعه موقت خلخال افزود: عربستان با حربه‌های سیاسی که از خود در منطقه نشان می‌دهد خود را به انزوا سوق می‌دهد و حوادث حج امسال با سقوط جرثقیل و حادثه تلخ منا در این کشور، سبب اوج نفرت از این کشور در قلب مردم مسلمان جهان شده و در این شرایط با اعدام آیت‌الله شیخ نمر، باعث نفرت و انزجار مجدد مردم دنیا شد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دولت در بهبود معیشت اقتصادی مردم موفق نبوده است، بیان کرد: رکود اقتصادی ضعف دولت را نشان می‌دهد و در این زمینه نیاز است دولت با تدبیر و اندیشه اقتصادی به معیشت مردم کمک کند و از لحاظ اقتصادی به فکر مردم باشد و دولت در مدت روی کار آمدن خود نتوانسته است اقتصاد کشور را رشد بدهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی