انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

بارش اولین برف زمستانی شهرستان گرمی و ارتفاعات آن را سفید پوش و مردم را مجبور به پوشیدن لباس‌های گرم زمستانی کرد.

خبرگزاری فارس: گرمی سفید پوش شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بارش اولین برف زمستانی شهرستان گرمی و ارتفاعات آن را سفید پوش و مردم را مجبور به پوشیدن لباس‌های گرم زمستانی کرد.

 رییس اداره راه و شهرسازی گرمی گفت: بارش برف از ساعات اولیه شب گذشته در این شهرستان شروع و تا نیمه های شب ادامه داشت .

صدیف فرمان افزود: هم اکنون تمام راه‌های اصلی و فرعی این شهرستان باز بوده و تردد خودروها بدون هیچ مشکلی و با رعایت احتیاط در جریان است.

وی یادآور شد: گروه های راهداری متشکل از 4 اکیپ با 15 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در جاده‌های این شهرستان مستقر بوده و با مسیرگشایی و برف روبی به مسافران و خودروهای عبوری خدمات ارایه می‌کنند.

فرمان  ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان گرمی از مناطق کوهستانی، سردسیر و برف گیر استان است، تمامی نیروهای راهداری و پرسنل این اداره از ابتدای آبان در تمامی محورهای اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان و در دو راهدارخانه در آماده باش کامل بسر می‌برند.

وی همچنین از عملیات بازگشایی راههای روستایی در این شهرستان از اوایل صبح امروز نیز خبر داد و افزود: در صورت بارش برف، ماشین آلات نگهداری این اداره در اسرع وقت وارد عمل شده و شروع به برف روبی و نمک پاشی در محورها می‌کنند تا مسافران بدون هیچ گونه مشکلی به مسیر خود ادامه دهند.

سروان نادری رئیس پلیس راه گرمی –بیله سوار نیز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در گرمی از رانندگان خواست برای تردد در محورهای اصلی و فرعی این شهرستان زنجیر چرخ و لباس و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و با احتیاط کامل رانندگی کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۱
انتخاب اردبیل

اخباراستان اردبیل

گرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی