انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

عضو شورای شهر اردبیل گفت: باید بحران سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه شهرها را به نحوی شایسته مهار کنیم تا در قالب طرح تفصیلی بسیاری از مشکلات و معضلات در این مناطق برطرف شود.

خبرگزاری فارس: بحران سکونتگاه‌های غیررسمی در اردبیل باید مهار شود/نارضایتی مردم از پروژه‌های نیمه‌تمام
سلامت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: اگر شهر را به یک کارگاه بزرگ تشبیه کنیم این کارگاه بزرگ و بی‌سامان که دارای صاحب بوده باید سامان پیدا کند و این هدف‌گذاری در بطن و متن بودجه پیشنهادی شهرداری اردبیل باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تکنیک بودجه‌ریزی بر مبنای صفر و روش متداول و همچنین شیوه برنامه‌ریزی امروزه نمی‌تواند جوابگو باشد اما به یقین که بودجه‌ریزی عملیاتی عنصر اصلی و پیشنهادی برای بودجه‌ریزی سال آینده مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای شهر اردبیل با بیان اینکه بودجه عملیاتی همراه با مستندات درست و تجزیه و تحلیل دقیق و تفصیلی در برنامه‌ریزی‌ها و عملیاتی شدن این اقدامات مورد توجه و دقت نظر است، گفت: بودجه پیشنهادی سال آینده برش یک ساله از برنامه پنج ساله است که امیدواریم خروجی آن مکمل برنامه‌های مصوب پنج ساله و در افق چشم‌انداز 20 ساله باشد.

صفری افزود: در بودجه پیشنهادی سال آینده شهردار باید به اصل صرفه‌جویی، حذف هزینه‌های غیرضروری و به دورنمای اقتصاد مقاومتی توجه جدی داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در بودجه پیشنهادی بهتر است شعارمحوری و اولویت‌ها و زمانبندی شروع شده و اتمام پروژه‌ها و طرح‌ها نیز به انجام برسد.

صفری با بیان اینکه تعدادی از پروژه‌های مصوب 94 تاکنون انجام نشده و در مردم هم انتظاراتی وجود دارد که امیدواریم در بودجه پیشنهادی سال آینده تکمیل آنها در اولویت قرار گیرد، اضافه کرد: قطعاً با اولویت و زمانبندی مشخص اجرا و اتمام این پروژه‌ها مدنظر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: تعداد بیشتری از طرح‌ها نیمه‌تمام مانده و مدت‌ها است که مردم در رنج هستند، به همین منظور درخواست می‌کنیم اتمام همه این طرح‌های نیمه‌کاره صددرصد مورد توجه قرار گیرد.

صفری روکش آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها، بهسازی و آسفالت تمام کوچه‌های خاکی و احداث پارک‌های جدید را از اولویت‌های برنامه سال آینده شهرداری اعلام کرد و گفت: ‌این عیب است که در شهر توریستی بعد از 37 سال از پیروزی انقلاب شهروندان روی آسفالت نتوانند راه بروند.

وی برون‌سپاری بسیاری از کارهای شهرداری و توجه به احیا و بهسازی بافت‌های فرسوده و تاریخی را از ضرورت‌ها اعلام کرد و افزود: باید بحران سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه شهرها را به نحوی شایسته مهار کنیم تا در قالب طرح تفصیلی بسیاری از مشکلات و معضلات در این مناطق برطرف شود.

عضو شورای شهر اردبیل ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک استانداری، شورا و شهرداری را برای یافتن راهکارهای زیربنایی و زیرساختی به همراه جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تهیه طرح جامع حاشیه شهر و سکونتگاه‌های غیررسمی و رفع مشکلات بافت فرسوده شهری را ضروری دانست.

صفری همچنین ضرورت پیگیری جدی تحقق کلنگ‌زنی پل قدس و در برنامه‌ گذاشتن بهسازی خیابان ساحلی حاشیه شهرها را به همراه ایجاد رضایتمندی بیشتر در بین شهروندان بسیار ضروری اعلام کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی