انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

عضو شورای شهر اردبیل گفت: بازیافت و دفن روزانه 400 تن زباله در سطح شهر اردبیل بدون اینکه آسیبی به محیط زیست بزند کار حساس و بااهمیتی است که به همت سرمایه‌گذاران می‌تواند به انجام برسد.

خبرگزاری فارس: بازیافت روزانه 400 تن زباله در اردبیل برنامه‌ریزی بلند‌‌مدت می‌طلبد / پیشنهاد ارائه تخفیف 25 درصدی به بدهکاران
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید غنی فروزان شامگاه چهارشنبه در جلسه رسمی شورای شهر اظهار کرد: در کنار مطالعات زیست محیطی و توجه به ابعاد این موضوع و نگه‌داشت حق و حقوق مردم از این بابت ما در دفن و بازیافت 400 تن زباله در سطح شهر اردبیل باید به نحوی عمل کنیم تا با کمترین آسیب زیست محیطی این کار به انجام برسد.

وی با یادآوری اینکه از این میزان تولید 2 هزار و 400 تن زباله تر و مابقی خشک است، گفت: اگر قرار است سرمایه‌گذاری را نیز در اجرای این پروژه دعوت کنیم باید با درک شرایط و موقعیت اقلیمی منطقه به انجام برسد تا به حوزه محیط زیست آسیبی وارد نشود.

عضو شورای شهر اردبیل اهمیت جمع‌آوری درست،‌ انتقال، دفن، بازیافت و تفکیک زباله از مبدا را به عنوان مراحل مختلف اجرای این پروژه حساس یادآور شد و گفت: انتظار می‌رود با بررسی ابعاد مختلف توان سرمایه‌گذار در این حوزه به راحتی بتوان از ظرفیت سرمایه‌گذاران جدید استفاده کرد.

فروزان در ادامه به پیشنهاد شهرداری مبنی بر ارائه تخفیف به مطالبات خود در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: بنده پیشنهاد می‌کنم تا از 20 دی ماه تا 20 اسفند ماه این تخفیف اعمال شود تا در این دو ماه زمینه‌ای برای برون رفت شهرداری از مشکلات اعمالی با تزریق منابع اعتباری فراهم آید.

وی پیشنهاد کرد: به جای مبلغ تخفیف 20 درصد این تخفیف تا 25 درصد اعمال شود تا در کنار افراد و پیمانکاران، اداراتی که به شهرداری بدهکار هستند نیز بتوانند توان و ظرفیت خوب پرداخت مطالباتشان را فراهم شده ببینند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود یکی از راهکارهای حل مشکلات مالی شهرداری بها دادن به این موضوع در ارائه تخفیف و تسهیل امر پرداخت مطالبات از سوی ادارات است که امیدواریم نتایج خوبی را نیز به همراه داشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی