انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۹ استان خبر داد و گفت: به‌ دلیل یخ‌زدگی در برخی محورهای استان آذربایجان شرقی، تردد وسایل نقلیه در این محورها فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

خبرگزاری فارس: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۹ استان/ لزوم تردد با زنجیرچرخ در محورهای آذربایجان شرقی
سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، درمورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی و چهارمحال و بختیاری، برف می‌بارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محورهای پارس‌آباد و گرمی در استان اردبیل، محورهای سمیرم ـ یاسوج و داران ـ الیگودرز در استان اصفهان، محور یاسوج ـ اقلید در کهگیلویه و بویراحمد، محور سنندج ـ مریوان در استان کردستان و همچنین محور کرمانشاه ـ پاوه در استان کرمانشاه نیز بارش برف جریان دارد.

سرهنگ رحمانی به بارش باران در اکثر محورهای استان گیلان اشاره کرد و بیان داشت: در محور نقده در آذربایجان غربی و محورهای قائمیه، کازرون ـ نورآباد و شیراز ـ اصفهان در استان فارس بارش باران اعلام شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا به کولاک و یخ‌زدگی در محورهای بستان‌آباد و مراغه ـ هشترود در استان آذربایجان شرقی، پرداخت و گفت:‌ تردد وسایل نقلیه در این محورها، فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی به انسداد محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال اشاره و خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور، از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی