انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

این ساحل ایرانی از سواحل آنتالیا و کالیفرنیا زیباتر است/ عکس

جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری - تسنیم نوشت: سواحل مکران در استان سیستان و بلوچستان زیباتر از سواحل آنتالیا در ترکیه و سواحل کالیفرنیا است.

ناخدا محمد سمیعی عضو جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی و مشاور ارشد مدیرعامل شرکت ملی نفتکش‌ها اظهار داشت: با توجه به امکاناتی که کشور ما دارد و با توجه به پتانسیل‌های بالقوه ای که درکشور داریم، می توانیم بهترین بهره برداری را در زمینه گردشگری انجام دهیم.

وی ادامه داد: کشور ما دارای چهار فصل آب وهوایی است به طوریکه در اردبیل درجه حرارت منهای 18 درجه را داریم و در چابهار با گرمی بسیار زیادی روبرو هستیم.

سمیعی بیان کرد: با توجه به این امکانات ما می‌توانیم بهترین گردشگری در زمینه گردشگری دریایی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به نگرانی‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه آباد سازی سواحل مکران باید توجه بیشتری به گردشگری دریایی انجام دهیم و این گردشگری را توسعه دهیم، ما سواحلی زیباتر از سواحل نیس در فرانسه داریم، سواحل آن سنگی است در حالی که ما در سواحل مکران شن نرم و سفید داریم.

ناخدا سمیعی ادامه داد: وقتی کنار سواحل از چابهار به گواتر می‌روید آنجا سواحل زیبا است و دریای شفاف و روشن دارد. این سواحل بدون اغراق زیباتر از سواحل کالیفرنیا و زیباتر از سواحل آنتالیا است.

وی خاطرنشان کرد: مکران در استان سیستان و بلوچستان واقع شده است و این موضوع از جهت گردشگری مورد توجه قرار نگرفته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی