انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اینفوگرافیک/نگهبان نفوذ

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳ ق.ظ


انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در 7 اسفندماه 1394 برگزار می شود. جریان های تجدیدنظر طلب و حامیان فتنه در دو سال اخیر بار دیگر تجدیدقوا کرده و قصد مسموم کردن فضای انتخابات را دارند.

به گزارشبه نقل از دانا؛ پایگاه خبری فرهنگ انقلاب اسلامی مروری بر عملکرد شورای نگهبان در گذر زمان را در قالب اینفوگرافیک "نگهبان نفوذ" منتشر کرد.

با ورود به زمان انتخابات، وظایف شورای نگهبان افزایش پیدا می کند تا یک انتخابات سالم و منطبق بر قانون را نظارت و برگزار کند. در این میان، برخی از جریان ها و گروه ها سعی می کنند با طرح های خارج از قانون برای رسیدن به قدرت سیاسی حضور پیدا کنند و افرادی را به درون قوای سیاسی نظام بفرستند که دارای سوابق فتنه آفرینی یا حمایت از فتنه را در پرونده خود دارند. در برابر این هجمه و نفوذ سنگین، شورای نگهبان قرار گرفته تا مانع اجرای پروژه تحلیل نظام شود. از این رو بیش از یکسال است که تجدیدنظرطلبان به شیوه های مختلف درصدصد تخریب شورای نگهبان و از بین بردن کارآیی آن هستند. 

 

برای دریافت در سایز اصلی کلیک کنید

 

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی