انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: مسئول تامین امنیت انتخابات نیروی انتظامی است ولی اگر نیاز باشد از ظرفیت نیرو‌های مسلح در تامین نظم و امنیت انتخابات استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی معصوم بیگی امروز در جمع تعدادی از خبرنگاران در اردبیل با اشاره به اینکه تامین امنیت انتخابات بر عهده نیروی انتظامی است اظهار کرد: در صورتیکه نیاز باشد از ظرفیت نیروهای مسلح در تامین نظم و امنیت انتخابات استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: ستادی در این زمینه تشکیل شده است که مسئولیت پایش و پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی را بر عهده دارد و در این رابطه فضاهای مجازی در حال رصد و پایش هستند و ما امیدواریم مشکلی در این زمینه نداشته باشیم.

معصوم بیگی تصریح کرد: در سال‌های ۹۴ و ۹۵ همه فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های کل کشور دوره‌های پیشگیری از وقوع جرم را برای افزایش بهره‌وری سپری کردند و این مساله باعث کاهش مشکلات در رسیدگی به جرایم شده است.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا افزود: برنامه‌های امسال حول سه محور مهم ادامه خواهد یافت که تحول در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها، شرایط خدمت موثر و هدفمند در کلانتری‌ها و توانمندسازی کارکنان با تکیه بر آموزش از جمله این برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: توجه ویژه‌ای بر استفاده از فناوری در سال‌های آینده انجام خواهد گرفت و در این رابطه طرح مها (مرکز هشدارهای الکترونیکی) به صورت آزمایشی در چندین استان اجرا شده است و قرار است تا ۶ ماه آینده در تمامی استان‌های کشور انجام شود.

معصوم بیگی ادامه داد: این طرح باعث کاهش مراجعات مردم به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها خواهد شد و تمامی مراحل رسیدگی به پرونده‌ها و مسایل و مشکلات افراد به صورت الکترونیکی به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا گفت: حدود ۷۰۰ موسسه خصوصی در کشور با حضور ۷۰ هزار نفر در راستای مراقبت از تفرجگاه‌ها و در قالب پلیس افتخاری در حال فعالیت هستند و این یک ظرفیت مردمی است که برای ایجاد امنیت در سطح جامعه به نیروهای پلیس کمک می‌کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی