انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

موجی از بارش برف و سرما در هفتمین روز بهمن‌ماه مدارس 16 شهر اردبیل را به تعطیلی کشاند.

خبرگزاری فارس: اوج برف و سرما مدارس 16 شهر اردبیل را تعطیل کرد / یخ‌بندان شدید در راه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس اعلام آموزش و پرورش امروز چهارشنبه هفتم بهمن‌ماه نوبت صبح مدارس اردبیل، ارشق، اصلاندوز، انگوت، ‌بیله‌سوار، پارس‌آباد، جعفرآباد، ‌سرعین، گرمی، لاهرود، مشگین‌شهر، نمین، نیر و هیر در کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد.

بر همین اساس در خلخال و کوثر مقطع پیش‌دبستانی ابتدایی و متوسطه دوره اول و در شاهرود پیش‌دبستانی و ابتدایی به دلیل بارش برف و برودت شدید هوا تعطیل اعلام شده و دانش‌آموزان خانه‌نشین شدند.

در حالی برای دومین روز متوالی در استان، مدارس در اکثر مناطق و نواحی آموزش و پرورش تعطیل اعلام شد که موج دوم بارش‌ها با شدت بیشتری و در گستره تمام مناطق استان هم اکنون نیز در حال بارش است.

بیشترین بارش در این روزها از پارس‌آباد با 23 سانتی‌متر بارش برف و اردبیل، نیر و سرعین 11 سانتی‌متر بارش گزارش شده است.

این سامانه بارشی امشب از استان اردبیل خارج می‌شود اما به دنبال خروج این سامانه بارشی افت دما و یخ‌بندان تا منهای 17 درجه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه در استان اردبیل رخ خواهد داد و از روز شنبه به تدریج بر افزایش دما افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اوج بارش‌های زمستانی که هم اکنون تمام مناطق استان اردبیل را در برگرفته در رفت و آمد روزانه مردم و تردد در محورها و جاده‌های مواصلاتی اختلالاتی را به وجود آورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی