انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار عنوان کرد
انتقاد از انتصاب‌های مرتبط با فتنه در استانداری اردبیل

حجت‌الاسلام حبیب برومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد:‌ به نظر می‌رسد برخی از عزل و نصب‌های اخیر در استانداری اردبیل مغایر و مخالف با برخی اصول و معیارهای شایسته‌سالاری در نظام اداری و اجرایی بوده و حتی سعی شده از افراد مرتبط با فتنه در این سمت‌ها استفاده شود.

وی تصریح کرد:‌ قطعاً بنده این موضوع را پیگیری کرده و از وزیر کشور خواسته‌ام پاسخی صریح و شفاف در این زمینه ارائه کند که دلیل این انتصاب‌ها در استانداری اردبیل چه بوده است.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: سئوال بنده از وزیر کشور در کنار این انتصاب‌ها که گزینه‌های منصوب شده نیز اغلب مرتبط با فتنه هستند، در مورد برخی از معاونان استاندار اردبیل نیز خواهد بود که به چه دلیل برخی کارشکنی‌ها از سوی معاونان استاندار اردبیل در قضیه مرتبط با عزل و نصب‌ها به ویژه فرمانداران اتفاق می‌افتد.

برومند گفت: به هیچ وجه از سئوال خود و حتی در صورت نیاز جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر دست بر نمی‌دارم تا جوابی شفاف و روشن از وزیر کشور در مورد انتصاب‌های اخیر در استانداری اردبیل را بشنویم.

وی بیان کرد: ‌به هیچ وجه نباید اجازه داد که افراد دخیل در فتنه وارد دستگاه‌های دولتی و اجرایی شوند چرا که با اندیشه و تفکر ناسالم این افراد، نمی‌توان در حوزه مدیریت و انجام امور، شایسته و مطلوب عمل کرد.

برومند در بخش دیگری از سخنان خود به بهداشتی و سالم‌بودن آب شرب دشت مغان از طریق سد میل مغان اشاره کرد و ادامه داد: قرار است دستگاه پایش آنلاین سد میل مغان راه‌اندازی شود که قطعاً این امر می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌ها را برطرف کند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی این سامانه برای کنترل وضعیت بهداشتی آب شرب دشت مغان مفید و مؤثر است که ما از نصب این دستگاه در این مجموعه استقبال می‌کنیم.

وی بار دیگر متذکر شد: به هیچ عنوان آلودگی رود ارس به مواد آلاینده صنعتی و کارخانجات کشور ارمنستان صحت ندارد و مردم شمال استان با اطمینان بیشتر باید آب مورد نیاز را مصرف کنند.

منبع : خبرگزاری فارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی