انتخابات

ساوالان خبر: با کناره گیری حجت الاسلام میرقسمت موسوی‌اصل نماینده فعلی گرمی از انتخابات مجلس دهم ، احتمال دو قطبی شدن انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه تشدید شد.

به گزارش تابناک اردبیل، اگرچه حجت الاسلام میرقسمت موسوی در بیانیه کناره گیری خود از رقابت های انتخاباتی مجلس از هیچ کاندیدی به طور علنی حمایت نکرده است اما گفته می شود اغلب اعضای ستاد وی به ستاد سید حمایت میرزاده جذب شده اند.

در بیانیه نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی آمده است: بنابر مصلحت‌اندیشی و رایزنی متعدد روحانیت معزز و ایثارگران و ریش سفیدان، نخبگان و فرهنگیان عزیز و سیاسیون و با صلاحدید خویش ، از ادامه انتخابات دهمین دوره مجلس انصراف می دهم.

در حالی که اکثر اصولگرایان شهرستان گرمی عزم خود را برای راهیابی مجدد ولی اسماعیلی ، نماینده سلبق شهرستان به مجلس جزم کرده اند ، تحلیلگران سیاسی معتقدند در صورت عدم بازگشت ناصر نصیری به صحنه رقابت ها و پشتیبانی او از سید حمایت میرزاده ، صحنه رقابت های انتخاباتی گرمی به دو قطبی اسماعیلی  میرزاده تبدیل شود.

با این حال در هفته های گذشته تلاش دیگر کاندیداهای مستقل گرمی برای جذب آرا قابل توجه بوده است و هنوز نتیجه گیری قطعی در مورد سرنوشت انتخابات گرمی زود است و باید نشست و منتظر سرنوشت صلاحیت نصیری و نحوه عملکرد دیگر کاندیداها در مراتن رقابت های انتخاباتی ماند.