انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

فرماندار خلخال از افزایش 41 درصدی اعتبارات عمرانی در شهرستان خلخال نسبت به سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری فارس: افزایش 41 درصدی اعتبارات عمرانی در شهرستان خلخال نسبت به سال گذشته
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نظری شیخ احمدی عصر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: ما در فرصت محدود و با وجود شرایط جوی سعی کردیم تا با جذب اعتبارات پروژه‌های عمرانی و اقتصادی را در این شهرستان برای دهه‌فجر آماده افتتاح کنیم که این پروژه‌ها 58 مورد با سرمایه‌گذاری 30 میلیارد تومان بوده است.

وی، افزایش 41 درصدی اعتبارات عمرانی را در این شهرستان به نسبت سال‌های گذشته یادآور شد و تصریح کرد: بودجه شهرستان خلخال اعم از ملی، استانی و ماده 180 در سال‌جاری به بیش از یک‌هزار و 50 میلیارد ریال رسیده است.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: ما سعی کردیم 40 میلیارد تومان اعتبار را صرف اجرای پروژه‌های مهم و اساسی این شهرستان نظیر تصفیه‌خانه آب شرب کنیم که بخش عمده‌ای از آن از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرا می‌شود.

نظری شیخ احمد ضرورت احداث سد بفراجرد و تکمیل و بهره‌برداری از آن را یادآور شد و افزود: احداث راه اصلی خلخال به فیروزآباد، جاده خلخال به منجیل، ترمیم آسفالت راه خلخال به اسالم و احداث 60 کیلومتر راه ارتباطی روستایی از جمله اقدامات مهم و اساسی این شهرستان است.

وی بیان کرد: ما در طول ایام دهه‌فجر در مناطق مختلف حاضر شده و پروژه‌های عمران روستایی را نیز به بهره‌برداری رساندیم به طوری که برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمران روستایی بیش از سه میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و با مشارکت بسیج سازندگی هزینه شده است.

نظری شیخ احمد واگذاری واحدهای مقاوم‌سازی شده و صدور اسناد مالکیت به روستاییان را به تعداد بیش از 110 مورد یادآور شد و اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی شهرستان خلخال از مزایای بسیار فراوان همچون محرومیت‌زدایی و جلوگیری از مهاجرت‌ها و عمران و آبادانی بهره‌مند شدند ولی همچنان نبود برخی زیرساخت‌ها سبب شده تا هرگز نتواند این شرایط به جایگاه واقعی خود برسد.

فرماندار خلخال ضرورت حضور آگاهانه مردم را در دو صحنه تأثیرگذار انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن یادآور شد و ادامه داد: اهالی شهرستان خلخال نیز خود را آماده حضور در این میدان عظیم و فراگیر می‌کنند تا بتوانند دل‌دادگی و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی نشان دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی