شورا                            ساوالان خبر : در جلسه‌ای که عصر امروز در شورای استان اردبیل در محل فرمانداری اردبیل برگزار شد، برای سال سوم ترکیب اعضای هیئت رئیسه شورای استان اردبیل مشخص شدکه بر همین اساس برای یک سال آینده رحیم آقازاده به عنوان رئیس شورای استان اردبیل، ناصر احمدی به عنوان نایب رئیس، ابراهیم کرامت عیسی‌لو به عنوان دبیر و منشی اول، ‌سید محمد آقازاده به عنوان منشی دوم و اتابک علیپور به عنوان سخنگوی شورای استان اردبیل انتخاب شدند.

رئیس شورای استان اردبیل در این جلسه اظهار کرد: شورای استان به عنوان یک مجموعه فرادستی تلاش جدی و پیگیرانه‌ای را در حوزه انجام بهتر مسئولیت‌ها و مأموریت‌ها به ویژه مطالبات شوراهای استان انجام می‌دهد و ما در همه جلساتی که در شورای عالی استان‌ها داشته‌ایم از حق و حقوق شوراهای مظلوم استان اردبیل به ویژه فعال در مناطق روستایی و کم برخوردار حمایت کرده‌ایم.

رحیم آقازاده تصریح کرد: ظرفیتی که امروز شوراهای شهر و روستا در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به وجود آوردند، یک ظرفیت عظیم، مناسب و کیفی است که به شایستگی می‌توانیم از این ظرفیت و توان در پیشبرد اهداف توسعه‌ای بهتر و بیشتر استفاده کنیم.

وی گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و با حمایت‌هایی که دولت تدبیر و امید به ویژه شخص استاندار اردبیل از شورای استان اردبیل دارد، ما قادر و توانمند به انجام فعالیت‌های فراگیر حتی در جذب سرمایه‌گذاران در حوزه‌های اقتصادی و توسعه‌بخشی به فعالیت‌های عمرانی هستیم که امیدواریم همه این اقدامات منجر به بهبود شرایط فعلی شود.

رئیس شورای استان افزود: ما در سال سوم فعالیت خودمان در شورای استان تلاش می‌کنیم تا در بهترین شرایط پیگیر و مدافع حق و حقوق شوراییان در مجموعه‌های کشوری و ملی باشیم.