انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اشتغال در فضای مجازی در اردبیل افزایش می‌یابد

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۲۳ ب.ظ


خدابخش

استاندار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده اشتغال فضای مجازی و حوزه ICT در اردبیل افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،‌ مجید خدابخش در همایش نحوه ایجاد کسب و کار دانش بنیان در حوزه ICT در سالن ولایت اردبیل اظهار داشت: یکی از راهکارهای اساسی توسعه اشتغال در استان اردبیل ورود به فضاهای مجازی و ICT  است که با برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده اشتغال در اردبیل افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه شرایط اشتغال در حوزه ICT برای جوانان فارغ‌النحصیل در اردبیل فراهم است، افزود: نیاز است در این زمینه جوانان فارغ‌التحصیل تفکر و ایده خود را به کار بگیرند تا بتوانند در حوزه اشتغال گام اساسی بردارند.

استاندار اردبیل بیان کرد: هم‌اکنون اقتصاد در کشور رفته رفته به سوی حوزه ICT و فضای مجازی می‌رود و برای موفقیت در حوزه ICT باید برنامه‌ریزی منسجم و راهبردی اتخاذ شود.

خدابخش یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری را ارج نهادن به حوزه دانش بنیان و پارک علم و فناوری برشمرد و گفت: در این راستا در استان اردبیل پارک علم و فناوری راه‌اندازی شده و انتظار می‌رود شاهد توسعه شرکت‌های دانش بنیان در اردبیل باشیم.

وی تصریح کرد: جوانان و فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مختلف دانشگاهی می‌توانند در حوزه شرکت‌های دانش بنیان ورود پیدا کنند که این امر نیازمند تفکر اندیشه و مهارت بوده که باید برای این امر برنامه‌ریزی منسجم و کاربردی اتخاذ شود.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی