انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

استقبالی متفاوت از میهمانان اردبیل+عکس

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲ ق.ظ

شهرداری اردبیل در نوروز سال ۹۵ متفاوت تر از هر سال و برای اولین بار به جای برپایی چادر برای استقبال و راهنمایی مسافران نوروزی، از کلبه های چوبی و کلاسیک استفاده می کند.
ساوالان خبر: مجتبی لاله مدیر روابط عمومی شهرداری اردبیل در جریان آماده سازی اولین کلبه پایگاه اطلاع رسانی نوروزی شهرداری اردبیل واقع در میدان شهید جدی اردبیلی، در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب، افزود: در کنار این کلبه با المان های ویژه نوروز و پذیرایی در خدمت گردشگران و مسافران ورودی به شهر خواهیم بود.

 

 

 

وی توزیع آش دوغ محلی و نان محلی و استفاده از المان های نوروزی همراه با برپایی سفره هفت سین را از جمله اقدامات و خدمات پیش بینی شده در این کلبه ها بیان کرد و افزود: در راستای تاکید شهردار محترم اردبیل بر زیباسازی مبادی ورودی شهر که به عنوان معرف شرایط کلی شهر بوده و در ذهنیت مسافران نوروزی نسبت به جایگاه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهر تاثیر گذار است، نسبت به برپایی کلبه استقبال از مسافرین نوروزی که در واقع مرکز موقت اطلاع رسانی گردشگری در مبادی ورودی شهر و با طراحی نو است، اقدام کردیم.

 

 

لاله خاطرنشان کرد: کلبه های ویژه استقبال از مسافرین نوروزی با استقرار در ۴ ورودی اصلی شهر تا روز ۱۳ فروردین ماه آماده ارائه خدمات به گردشگران عزیز خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی