انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


امام جمعه مشگین‌شهر گفت: برخی از مسئولان برای حفظ موقعیت شغلی خود ذلیلانه در دامن برخی از کاندیداها قرار گرفته اند و عزت خود را معامله می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  به نقل از مشکین‌رسا، حجت الاسلام رضا باوقار در جلسه اداری شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به مسئله برجام و لغو تحریم ها گفت: این ایام روز مبارکی برای ملت ایران است و دستاوردهای به دست آمده در سایه استقامت، مقاومت و پایداری ملت ایران  و تلاش دانشمندان هسته ای و همچنین دستگاه دیپلماسی و دولت‌های گذشته محقق شده است که جای تقدیر دارد اما بعد از مسئله برجام باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی با عملیاتی سازی اقتصاد مقاومتی تلاش شود.

 

وی با اشاره به آغاز دهه مبارکه فجر گفت: ایام دهه فجر فرصتی است تا مسئولان خدمات دولت را به اطلاع عموم مردم برسانند و حمایت های مردمی را به دنبال داشته باشد و با حضور حداکثری در برنامه های دهه فجر این ایام گرامی داشته شود اما لازم است در این ایام و در جشن پیروزی انقلاب اسلامی از مسائل سیاسی، انتخاباتی و جناحی فاصله گرفته شود.

 

امام جمعه مشگین‌شهر در سخنانی دیگر با بیان اینکه مسئولین خادمان ملت ایران هستند خاطر نشان کرد: لیاقت و آقایی مخصوص افرادی است که خدمات بیشتری به مردم انجام دهند و این امر زمانی محقق می‌شود که افراد مسئولیتی بر عهده گرفته و در خدمت مردم باشد و در این راستا هر چه قدر به مردم خدمات بیشتری شود آقایی نصیب او می‌گردد.

 

وی افزود: محبوبترین عمل در نزد خداوند عفت شکم و شهوانی است اما متاسفانه برخی از مسئولان برای حفظ موقعیت شغلی خود ذلیلانه در دامن برخی از کاندیداها  قرار گرفته اند و عزت خود را معامله می‌کنند این در حالی است که مسئولیت در نظام اسلامی امانتی بیش نیست و اگر مسئولین در این راستا به وظیفه خود به نحو احسن عمل کنند مردم نیز با حضور در صحنه از آن پشتیبانی و حمایت خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: به مرور زمان فتنه ها سنگین شده و دشمن در تلاش است تا ارتباط متقابل را از بین ببرند و پشتیبانی مردم را کاهش دهند لذا وقتی مسئولین امانتداری نکنند مردم نیز از آن فاصله خواهند گرفت بنابراین امروز در زمانی قرار گرفته‌ایم که مسئولیت ها سنگین شده و دشمن در تلاش است تا ارتباط بین مردم و مسئولین را کاهش دهد و این امر زمانی محقق می‌شود که مسئولین امانتداری را به فراموشی بسپارند.

 

وی تاکید کرد: افرادی که خیانت در امانت کند بی دین بوده و مردم نیز افراد بی دین را مشاهده می‌کنند لذا استفاده از امکانات دولتی توسط کاندیدای خاص خیانت به دولت و ملت است.

 

امام جمعه مشگین‌شهر با بیان اینکه مسئولین وقت اداری موظف هستند در خدمت مردم باشند اما متاسفانه مسئولینی هستند که با خیانت به مردم در وقت اداری فعالیت های انتخاباتی انجام می‌دهند و از دولت حقوق دریافت می‌کنند لذا چنین افرادی خیانت به دولت و ملت است.

 

حجت الاسلام باوقار در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه انتخابات به دست مردم رقم می‌خورد گفت: کاندیداها امروز مسئولیت‌ها را بین خود تقسیم می‌کنند و مردم این وضعیت را به وضوح مشاهده می‌کنند در حالی که مسئولیت در نظام اسلامی براساس لیاقت افراد صورت می‌گیرد.

 

وی افزود: متاسفانه کاندیداهایی هستند که مسئولین ادارات و یا کارمندان ان اداره را برای انجام تبلیغات انتخاباتی فرا می‌خوانند و برخی از مسئولین نیز به بهانه سرکشی از طرح‌ها و پروژه ها فعالیت‌های انتخاباتی کرده و وعده هایی مبنی بر ادامه و تکمیل پروژه‌ها بعد از انتخابات می‌دهند.

 

امام جمعه تاکید کرد: متاسفانه افرادی هستند که با فعالیت های خود بد بینی را در بین مردم گسترش می‌دهند که باید علاوه بر معرفی چنین افرادی به مردم از طریق مراجع قضایی نیز وارد عرصه شد تا مردم خائنین و خادمین را بشناسند.

 

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی