انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نگذاریم دوباره معجزه های هزاره بیرون بیایند
کد مطلب : 99164
یادمان باشد دکتر ظریف‌ها نتیجه انتخاب درست ما در خرداد92 است و احمدی‌نژاد و جلیلی هم خروجی انتخاب‌های خود ما هستند. در باد غرور و سرمستی برجام نخوابیم و با چشمانی باز از دستاوردهای دولت خود حفاظت نماییم.
می‌خواهند مردم پای صندوق نیایند
فرهاد ترابی

گروه سیاسی: تحریم ها به پایان رسید. دو سال و اندی از وقت دولت روحانی و پتانسیل دستگاه دیپلماسی ،صرف برداشتن دیواری شد که می‌شد نباشد؛ ولی بود. چرا که تدبیر و کیاست جایش را به عناد و لجاجت داده بود اما دراین وانفسای مرگ و مهاجرت و آوارگی و داعش و چه و چه، این عقلانیت، بود که توانست کشور را در این دریای طوفان زده، به ساحل امن صلاح و نجات و رستگاری هدایت کند.

برجام افتخار ملی است؛ چرا که دل‌های فسرده یک ملت را گرم کرد و به هم نزدیک نمود. وفاق ملی یعنی همین. وحدتی که شعارش را می‌دهیم همین حالاست، پس خدشه دارش نکنیم. روحانی با صبر و مدارا توانست گره کور تحریم ها را باز کند. حال بگذار تیتر بزنند و بگویند وقت اجرای وعده هاست. وعده ای مهم اول تحریم بود که انجام شد. تحریم و برجام یک آزمون سخت بود. حال وقت انتخاب است. مردم باید انتخاب کنند؛ آنانی را که با لجاجت و حفظ منافع باندی و جناحی منافع ملی را به ثمن بخس فروختند و آنان که برای ایرانی آباد و آزاد از جان مایه گذاشتند.

برای همراه شدن با حرکت پرشتاب توسعه کشور، باید مردان و زنانی را به بهارستان فرستاد که در کلامشان بویی از لجاجت و داغ و درفش نیست. آنان که سالهاست لبخند بر لبانشان ننشسته، شایسته حضور در بهارستان نیستند. مردانی که از به ثمر نشستن برجام و شادی مردم بغض نمی‌کنند و سری هم به تأسف تکان می‌دهند، نباید نمایندگان دوران خوش پسا برجام باشند. روزگارشان سپری شده است. هر دورانی آدم‌های خودش را طلب می‌کند.

آنان که حسرت دوران پاک‌دستان را می‌خورند و چشم‌ها را بر واقعیت‌های موجود جامعه بسته اند، به درد این زمانه نمی خورند. نگذاریم دستاوردهای دولت تدبیر و امید را عده ای بی خبر و مغرض به چالش بکشند و هر روز ساز جدیدی علیه دولت کوک کنند. روحانی به یکی از وعده‌‌های مهمش عمل کرد؛ اکنون نوبت ماست. به احترام بی خوابی‌های  عراقچی و تخت‌روانچی در طول مذاکرات و به حرمت بزرگی و ایرانیت ناب دکتر ظریف،انتخاباتی را رقم بزنیم که شایسته ایران ماست.

نیک باید بدانیم استراتژی افراطیون داخلی این است: مردم پای صندوق نیایند تا ما مثل همین مجلس فعلی با 5‌درصد آرای شهرهایمان به محلس راه یابیم! لذا نباید گذاشت این خواب آنها جامه عمل بپوشد و دوباره مجلس نهم تکرار شود. و یادمان باشد دکتر ظریف‌ها نتیجه انتخاب درست ما در خرداد92 است و احمدی‌نژاد و جلیلی هم خروجی انتخاب‌های خود ما هستند. در باد غرور و سرمستی برجام نخوابیم و با چشمانی باز از دستاوردهای دولت خود حفاظت نماییم. چشم تاریخ به انتخاب‌های ماست. نگذاریم دوباره از دل اصلاحات معجزه‌های هزاره بیرون بیایند. ما پایمان روی زمین است، این معجزه ها را به موزه تاریخ بسپاریم...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی