انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل از تلاشی دوباره و جدی برای تصویب لایحه ایجاد مناطق آزاد در مناطق مرزی این استان اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا ، استاندار اردبیل روز شنبه در آیین افتتاح 40 طرح و پروژه عمرانی در پارس آباد از افرادی که به تصویب مناطق آزاد در استان های مرزی اشکال می گیرند و به جای رفع ایرادهای احتمالی موجود مانع تصویب مناطق جدید هستند، انتقاد کرد.
او افزود: ما دوباره این لایحه را از طریق دولت و مجلس پیگیری می کنیم و امیدواریم در مجلس دهم این لایحه به سرانجام برسد.
او اظهار کرد: دولت برای رونق بخش کشاورزی و حمایت از کشاورزان و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی برنامه های مهمی در دست اجرا دارد.
وی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای و اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد اهداف صلح آمیز هسته ای گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای در سایه تدابیر هوشمندانه و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب توانست موفقیتی بزرگ را در 37 سال از عمر با برکت انقلاب رقم زند و شادی و حلاوت را بر کام مردم بنشاند.
استاندار اردبیل همچنین از راه اندازی دانشگاه بین المللی و جذب دانشجویان خارجی در پارس آباد خبر داد و گفت: با توجه به هم مرز بودن شهرستان پارس آباد با جمهوری آذربایجان این اقدام زمینه ارائه خدمات علمی و فرهنگی به خارج از مرزها را در استان اردبیل فراهم می کند.
وی بر لزوم ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در منطقه تاکید کرد و افزود: ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی می تواند به عنوان یک راهبرد برای توسعه و برنامه ریزی در دستور کار بخش کشاورزی قرار بگیرد که در این زمینه نیز باید با جدیت وارد شویم.
خدابخش همچنین با اشاره به وجود ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: شهرستان پارس آباد در حوزه های کشاورزی دارای ظرفیت های بسیار بالایی است
و در این زمینه حمایت ویژه دستگاههای اجرایی از کشاورزان منطقه و ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی مهم است.
در جریان سفر استاندار اردبیل به پارس آباد در ششمین روز از دهه فجر 40 طرح و پروژه عمرانی ، خدماتی و اقتصادی با 160 میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرستان مرزی پارس آباد به بهره برداری رسید.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7121/6018

انتهای پیام /* 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی