انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

استاندار اردبیل: جوانان به سمت مشاغل غیر دولتی بروند

استان‌ها > اردبیل - مجید خدابخش با تأکید به اشتغال محدود در بخش دولتی اضافه کرد: انتظار می رود در چنین شرایط جوانان و فارغ التحصیلان  دانشگاهی به فکر استغال از طریق شرکت های دانش بنیان باشند.                                      
 

مجید خدابخش بعدازظهر شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه علم و فناوری اردبیل با تامید به‌ضرورت خلق ثروت و ارزش‌افزوده در جوامع متذکر شد: این امر محقق نمی‌شود مگر با توجه و احترام به بخش خصوصی.

وی با تأکید به‌ضرورت نهادینه کردن گفتمان توسعه و احترام به سرمایه‌گذار در این استان ادامه داد: این گفتمان باید در تمامی محافل طرح شده و به گفتمان رایج استان تبدیل شود.

استاندار اردبیل با تأکید به اشتغال محدود در بخش دولتی اضافه کرد: انتظار می رود در چنین شرایط جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به فکر استغال از طریق شرکت های دانش بنیان باشند.

خدابخش به حمایت های گسترده و بی نظیر دولت از شرکت های دانش بنیان تأکید کرد و گفت: در حال حاضر حمایت از شرکت ها و تسهیل دهی به آن ها در طول تاریخ کشور بی نظیر است و انتظار می رود جوانان به این مهم توجه داشته باشند.

رئیس شورای برنامه ریزی استان به‌ضرورت ترویج رشته های علمی از جمله زبان انگلیسی، تجارت بین‌المللی، مباحث ارز، کشتیرانی، ال سی، فناوری، انتقال تکنولوژی، بازاریابی و فروش، مشتری مداری و هتل داری در استان تأکید کرد و افزود: با توجه به وضعیت فعلی استان نیازمند ترویج این رشته ها هستیم.

خدابخش برگزاری نمایشگاه های علم و فناوری را فرصت مطلوبی برای مشخص سازی ضرورت های توسعه استان دانست و افزود: این نمایشگاه نیز این نمایشگاه با هدف توسعه استان برگزار می شود.

وی با تأکید به استفاده از ظرفیت های فکری کارآفرینان، فارغ التحصیلان، اعضای هیئت علمی و سرمایه‌گذاران استان در این نمایشگاه متذکر شد: با توجه به شرایط مطلوب پیش آمده برای کشور ضروری است به شمت اقتصاد دانش بنیان گام برداریم.

استاندارد اردبیل با تأکید به اینکه گزارش PMD نیز به نفع جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، تصریح کرد: این گزارش باعث خواهد شد بتوانیم علاوه بر حفظ سرمایه‌گذاران داخلی، از سرمایه‌گذاران خارجی نیز در سطح استان دعوت کنیم.

خدابخش از جمله امکانات و مزیت های ایجاد شده برای جذب سرمایه‌گذاران در استان را ایجاد پارک علم و فناوری، منطقه آزاد تجاری و منطقه ویژه اقتصادی در استان دانست و تأکید کرد: از جمله بازارهای مطلوب برای محصولات تولیدی استان بازار کشور روسیه است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۴
انتخاب اردبیل

استاندار اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی