انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


خدابخش

استاندار اردبیل گفت: برای توسعه و تداوم فعالیت‌های واحدهای تولیدی استان اردبیل ضروری است تا تعامل مدیران این واحدها با بانک‌های عامل افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود در واحدهای تولیدی و نیاز آنها به سرمایه و منابع مالی ادامه فعالیت مستمر و مثبت آنها به رابطه مناسب با بانک‌های عامل بستگی دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت حمایت بانک‌های عامل از واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل ضروری است تا واحدهای تولیدی در ایجاد ارتباط با بانک‌های عامل زمینه بدبینی آنها را فراهم نکرده و حمایت آنها را جلب کنند.

استاندار اردبیل بیان کرد:‌ مدیران واحدهای تولیدی باید تلاش کنند تا با تصمیم‌گیری‌های مناسب و مثبت زمینه رفع مشکلات واحدها را فراهم کنند که یکی از موثرترین راهکارها برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی تعامل مناسب مدیران و مسئولان واحدهای تولیدی با بانک‌های عامل است.

خدابخش با تاکید بر فعالیت مجدد کارخانه های تولیدی راکد یا نیمه تعطیل در سطح استان اردبیل گفت:‌ ارتباط موثر و مناسب در چارچوب قانون باید مد نظر مدیران واحدهای تولیدی باشد و در این زمینه تلاش کنند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به محدودیت زیست محیطی اکتشاف معدن تراورتن در بخش انگوت شهرستان گرمی افزود: انتظار می‌رود در این زمینه اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل در این زمینه موافقت لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به محرومیت‌های موجود در شهرستان گرمی بیان کرد: با وجود ملاحظات زیست‌محیطی اما در صورت مقرون به صرفه بودن معدن تراورتن در منطقه انگوت استخراج می‌شود تا از این طریق بتوان زمینه‌های توسعه اقتصادی را در این شهرستان فراهم آورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی