انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل 12 جانباخته و مفقود در حادثه منا دارد که در کمترین زمان مقدمات حضور این جانباختگان و مفقودان در استان اردبیل فراهم می‌آید.

خبرگزاری فارس: اردبیل 12 جانباخته و مفقود در حادثه منا دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش صبح امروز در جلسه کمیته جانباختگان منا در اردبیل اظهار کرد: حاجیان ما بعد از سال‌ها انتظار و نوبت طولانی در انجام مناسک واجب حج به عنوان ضیوف‌الرحمن با مشکلاتی روبه‌رو شدند به طوری که در روز قربان تعدادی از این حاجیان خود قربانی بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی حکام عربستان شدند.

وی با تسلیت این حادثه غمناک بر اثر بی‌تدبیری مدیران آل سعود گفت: مسئولان کشورمان در تلاش هستند تا  هرچه سریع‌تر در این زمینه اقدامات قانونی و پیگیرانه انجام شود تا شاهد انتقال اجساد قربانیان و تعیین تکلیف مفقودان در این حادثه غمناک باشیم.

رئیس کمیته جانباختگان منا در استان اردبیل یادآور شد: از بین حاجیان استان اردبیل نیز 12 نفر کشته و یا مفقود شده‌اند که پیگیری‌های مسئولان کشورمان برای انتقال جسد جانباختگان ادامه دارد.

خدابخش بیان کرد: ما تمهیدات لازم را برای تشییع پیکر جانباختگان حادثه منا در استان اردبیل انجام می‌دهیم و تلاشمان بر این است تا با شکوه تمام این تشییع و تدفین پیکر جانباختگان منا انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه این سوءمدیریت‌ها همیشه از سوی عربستانی‌ها مشکلاتی را برای جامعه اسلامی به همراه داشته است، افزود: باید در مسیری حرکت کنیم تا از طریق مراجع جهانی و بین‌المللی جلوی این سوءمدیریت‌های آل سعود گرفته شود.

استاندار اردبیل گفت: ما در این کمیته سعی داریم تا با هماهنگی همه دستگاه‌ها فضایی را فراهم کنیم تا با انتقال اجساد و تعیین تکلیف مفقودان آرامش در جمع خانواده‌های حجاج آسیب‌دیده ایجاد شود.

نظرات  (۱)

۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۲:۱۶ محسن جامعی
پیدا شدن ایا؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی