انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - ایرنا - فرمانده پلیس راه اردبیل ، سراب گفت: با توجه به بارش برف در منطقه از تردد خودروها در مناطق کوهستانی به ویژه گردنه صایین در مسیر نیر ، سراب جلوگیری می شود.

سرگرد محمد اقبالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف در این گردنه
با شدت بیشتری ادامه دارد و نیروهای پلیس راه با استقرار در این مناطق از حرکت خودروهایی که به وسایل ایمنی مجهز نباشند جلوگیری می کنند. 
او گفت: ماموران راه و شهرسازی از شب گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و با بازگشایی و نمک پاشی در راههای اصلی و فرعی مسیر تردد خودروها را بازگشایی کردند.
او به امداد رسانی نیروهای پلیس راه به سرنشینان خودروهای در راه مانده اشاره کرد و افزود: در این مدت سرنشینان بیش از 50 خودرو از برف و کولاک رهایی یافته و به مسیر خود هدایت شدند.
او اظهار کرد: با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها رانندگانی که قصد عبور از گردنه صائین را دارند باید با اطمینان فنی از خودرو هنگام سفر زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند. 
عسگر فرجی ، رییس جمعیت هلال احمر نیر هم از اسکان 15 نفر در پایگاه امداد و نجات صائین خبر داد و گفت: از شب گذشته تاکنون نیروهای امدادی هلال احمر به سرنشینان
25 خودرو در راه مانده امداد رسانی کرده اند.
احمد مهارتی ، رییس اداره راه و شهرسازی نیر هم به تلاش شبانه روزی نیروهای راهدارخانه برای بازگشایی راهها اشاره کرد و گفت: راههای روستایی دیروز بازگشایی شده بود ولی با تداوم بارش برف برخی از راهها دوباره مسدود شده و راهداران در حال بازگشایی این مسیرها هستند.
مسوول ایستگاه هواشناسی نیر هم گفت: سهم نیر از بارندگی اخیر 28 سانتیمتر برف و 27 میلیمتر باران ثبت شده است.
خلقت امینی افزود: سامانه بارشی امروز (پنجشنبه) به طور کامل از منطقه خارج شده و تا شنبه هفته آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری با افت محسوس دما و در جاده ها و گردنه ها کولاک برف خواهیم داشت.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار دارد.
7116/6018

انتهای پیام /* 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی