حمایت حزب اصلاح طلب از کاندیداهای جناح مقابل

گفته می شود یکی از احزاب اصلاح طلب استان اردبیل از کاندیداهای جناح مقابل حمایت کرده و حتی چند نفر از آنها را در حوزه های ۵گانه انتخابات استان اردبیل به دبیر کل کشور به صورت مکتوب و حضوری معرفی کرده اند.

تنها اصلاح طلب خلخال

گفته می شود با ردصلاحیت های انجام شده در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر تنها یکی از کاندیداهای منتسب به جریان غیر اصولگرا باقی مانده است که می تواند مورد حمایت اعتدالگرایان و اصلاح طلبان قرار بگیرد.

شایعات داغ انتخابات در مشکین شهر

شنیده ها حاکی از آن است که برخی شایعات در مورد تایید صلاحیت کاندیداهای رد صلاحیت شده از طرف هیات نظارت در مشکین شهر پخش شده است و این در حالی است که هنوز شورای نگهبان نظر نهایی را بصورت کتبی اعلام نکرده است و اعلام نظر بیشتر بصورت شفاهی صورت گرفته است.
رقابت غیر مطرح ها در پارس آباد و بیله سوار

گفته می شود با عدم تایید صلاحیت کاندیداهای شناخته شده در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار، رقابت بین کاندیداهای غیر معروف بیش از گذشته به چشم می آید.

گرمی رقابتی ترین حوزه انتخابیه استان

شنیده می شود که با تایید صلاحیت چهره های نام آشنا در گرمی، رقابتی ترین حوزه انتخابیه استان اردبیل در بین کاندیداهای مطرح در این حوزه خواهد بود. البته در محافل می گویند با تایید صلاحیت برخی نامزدهای این حوزه معادلات انتخاباتی گرمی به هم خواهد خورد.

سردرگرانی هواداران کاندیداهای رد صلاحیت شده

شنیده می شود که هواداران کاندیداهای رد صلاحیت شده در هر ۵ حوزه انتخابیه استان اردبیل دچار سرگردانی شده اند. گفته می شود این افراد نمی توانند به ستاد دیگری کوچ کنند یا امیدی برای تایید صلاحیت کاندیدای مد نظرشان هست.

احزاب تک رو!

گفته می شود برخی از احزاب اردبیل در یک حرکت قابل توجه با جناح خود برای اعلام لیست انتخاباتی مشترک به توافق نرسیده و به زودی کاندیداهای مورد حمایت خود را اعلام خواهند کرد.

اعتراض کاندیداهای رد صلاحیت شده

شنیده می شود اکثر کاندیداهای رد صلاحیت شده در حوزه های انتخابیه استان اردبیل از طریق مراجع قانونی به رد صلاحیت خود اعتراض کرده اند.

شانس پایین خانم های کاندیدا

شنیده ها حاکی از آن است که در هیچ یک از حوزه های انتخابیه استان اردبیل، هیچ یک از کاندیداهای خانم شانس پیروزی نداشته و در مجلس دهم هم از استان اردبیل نماینده خانم وجود نخواهد داشت.