انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

ازدحام بیماران در بیمارستان ارس+عکس

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۳۶ ب.ظ


در عکس ارسالی از سوی شهروند خبرنگار پارس آباد می‌توانید ازدحام بیماران در بیمارستان ارس (تامین اجتماعی) این شهر را ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  به نقل از آران مغان، در عکس ارسالی از سوی «بیابانی» شهروند خبرنگار پارس آباد می‌توانید ازدحام بیماران در بیمارستان ارس (تامین اجتماعی) این شهر را ببینید.

 

این در حالی است که  خبرهای رسیده از بیمارستان امام خمینی(ره) پارس آباد نیز حکایت از ازدحام بیماران در این بیمارستان دارد.

 

بیمارستان‌های پارس آباد هنوز مشکلات ریز و درشتی وجود دارد که رنج بیماری را افزون می‌سازد. بیمارستان ارس و امام خمینی (ره) پارس آباد را به جرات می توان جزء شلوغ‌ترین مراکز درمانی استان دانست که به علت دولتی بودن، خیلی از افراد برای انجام مراحل درمانی باید در نوبت منتظر بمانند. سالن انتظار، بخش اورژانس، بخش‌های بستری و تشخیصی و حتی راهرو‌ها هم مملو از حضور بیماران و همراهان آنهاست که از شهرها و بخش های همجوار به این بیمارستان ها مراجعه کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی