انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اختیار تامی که به استاندار اردبیل داده اند !!!

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۷ ب.ظ

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با اختیار تامی که به استاندار اردبیل دادیم، امیدواریم بنا به مصلحت استان تصمیم‌گیری در تغییر مدیریت‌ها انجام شود و هرگونه دخالت نمایندگان در این موضوع منطقی به نظر نمی‌رسد.

حجت‌الاسلام حبیب برومند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل،‌ اظهار کرد: با توجه به اظهارات اخیر مصطفی افضلی‌فرد و دخالت‌های بی‌مورد او در مورد عزل و نصب مدیران در استان اردبیل، بنده او را از سمت دبیری مجمع عزل کردم چراکه قرار نیست مدیران توانمند استان با نگاه سیاسی و یا به خاطر تغییر دولت عوض شوند.

وی با حمایت از مدیران توانمندی همچون مدیرکل تأمین اجتماعی، شرکت برق، بهزیستی و آموزش و پرورش استان تصریح کرد: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم تا چنین مدیران توانمندی تغییر پیدا کنند و نظر استاندار نیز به عنوان یک فرد معتدل بر این است تا مدیران کارآمد دولت گذشته حفظ شده و باقی بمانند.

رئیس مجمع نمایندگان استان با یادآوری اینکه قرار است خود استاندار اردبیل به عنوان شخص اول اجرایی استان و مقام عالی دولت در این استان در مورد تغییر مدیران تصمیم‌گیری کند، گفت: بنده در صحبتی که با استاندار داشتم از طرف مجمع اختیار تام به استاندار اردبیل دادم تا خودش بدون نظر نمایندگان در مورد تغییر مدیران در استان تصمیم‌گیری کرده و اگر در مواقعی صلاح دانست با مجمع نیز مشورت کنند.

برومند افزود: به هیچ وجه قرار نیست تصمیم‌ها و سخنان خودسرانه تک تک اعضای مجمع در تغییر مدیران ملاک عمل قرار گیرد بلکه قرار ما بر این است تا تغییر مدیران با نظر استاندار اردبیل به انجام برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: اخبار منتشر شده مبنی بر تغییر مدیران توانمند استان صحت نداشته و کذب محض است و بنده به دلیل همین اظهارات دبیر مجمع را عزل کردم و در آینده یک دبیر معتدل و منطقی‌تر را انتخاب کرده و بر می‌گزینم.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با اختیار تامی که به استاندار اردبیل دادیم، امیدواریم بنا به مصلحت استان تصمیم‌گیری در تغییر مدیریت‌ها انجام شود و هرگونه دخالت نمایندگان در این موضوع منطقی به نظر نمی‌رسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی