انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


در حالیکه بهارستان نشینان استان، عملکرد چهار ساله خود را مطلوب و موثر می دانند اما مخاطبان سبلانه، نظر متفاوتی در خصوص فعالیت های این دوره نمایندگان دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ، انتخابات مجلس دهم در راه است و مدت زمان نمایندگی وکلای دور نهم در مسیر سرازیری خود قرار گرفته است.

اما در این میان بررسی عملکرد 4 ساله نمایندگان از سوی مردم، می تواند ملاک و ترازی برای قبولی یا مردودی آنها در طول نمایندگی شان باشد.

بر همین اساس پایگاه خبری تحلیلی سبلانه در یک نظر سنجی با طرح سوالی مبنی بر اینکه" کارنامه کدام نماینده استان اردبیل را موفق ارزیابی می کنید"  به بررسی نمره مردم در خصوص وکلای ملت پرداخت که بر اساس این نظر سنجی 48 درصد کاربران گزینه هیچکدام را انتخاب کردند.

این ارزیابی در حالی انجام شد  که برخلاف مخاطبان سبلانه، اکثر بهارستان نشینان عملکرد خود در طول دوره نهم را مثبت و مطلوب می دانند.

 

مصطفی افضلی فرد:

در همین رابطه مصطفی افضلی فرد می‌گوید: در صورتی که مجموعه عملکردها در حوزه قانون گذاری، حوزه انتخابیه و کمیسیونها بررسی و منصفانه قضاوت شود، نمره 18 را منصفانه می دانم.

البته افضلی فرد در این میان عملکرد ضعیفش را در اطلاع رسانی به مردم می داند و می گوید: در مورد عملکردها برخی 20 درصد کار انجام داده‌اند اما اطلاع‌رسانی عملکردشان در حد صد در صد بوده  است، اما بنده با اینکه تا 80 درصد کار کرده ام اما اطلاع رسانی عملکردم در حد 20 درصد هم نبوده است.

 

یونس اسدی:

یونس اسدی نماینده مردم مشگین شهر در مجلس، نمره به عملکردش را کار درستی نمی داند و نمره مجلس فعلی را 14 از 20 می داند و از مردم می خواهد که نمره او را محاسبه کنند.

او البته اعتقاد دارد در راستای تحقق شعارهای انتخاباتی اش بویژه در حوزه کشاورزی و گردشگری گام های خوبی برداشته و از عملکردش راضی است.

 

حبیب برومند:

حبیب برومند داش‌قاپو که می‌گوید: به کارهایی که قبلا هیچ نماینده ای آن را انجام نداده، پرداخته ام؛ از جمله اینکه برای تخصیص اعتبار ویژه مهارهای آبهای مرزی و حفظ خاک از محل صندوق توسعه ملی تلاش گسترده ای انجام داده ام؛ اساسی کار کرده ام و نمره 18/50 را به خود می دهد.

 

کمال الدین پیرموذن:

کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل ، نیر، نمین و سرعین در پاسخ به نمره عملکرد خود در طول دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی می گوید: با توجه به محدودیت های مالی و ساختار فعلی مجلس نهم، نمره 20 به خودم میدهم.

البته او نوکری و خدمت به مردم را مهمترین کار نماینده می داند که البته به گفته خودش، این کار را هم به خوبی انجام داده است.

 

جلیل جعفری بنه:

جلیل جعفری بنه که از انعکاس داده نشدن عملکردهای نمایندگان فعلی استان از طرف صدا و سیمای این استان به شدت ناراحت است نمره 20 به عملکردش در مجلس نهم داد.

این نماینده دلیل دادن نمره 20 به خودش را فعالیت‌های شبانه روزی‌اش و صرف نکردن حتی یک لحظه زمان با ارزش نمایندگی مجلس به کاری غیر از نمایندگی آن هم در وضعیت فعلی اقتصاد کشور عنوان کرد.

سد کیوی، جاده فیروز به خلخال، جاده خلخال به کیوی، و بیمارستان 32 تختخوابی و گرفتن ردیف ملی برای محور خلخال به پونل آن هم در شرایطی که پروژه‌های انگشت‌شماری از کمیسیون 215 مجوز گرفته‌اند؛ عمده پروژه‌هایی هستند که به گفته جلیل جعفری بنه در دوره مجلس نهم در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر اتفاق افتاده است. 

 

 منصور حقیقت پور:

منصور حقیقت پور می‌گوید: تمام تلاش خود را برای توسعه همه جانبه استان اردبیل به کار گرفته ام و 5 هزار فرصت شغلی تعریف کردیم که در حال طی مراحل است، در این وانفسای بیکاری و مشکلات اقتصادی ساماندهی 5 هزار فرصت شغلی امتیازی بزرگ برای توسعه استان است.

 او برای گرفتن نمره خود منتظر 7 اسفند است تا مردم نمره  او را اعلام کنند.

 

میر قسمت موسوی:

میر قسمت موسوی اصل نماینده مردم گرمی نیز نمره 18 را برای خود عادلانه می داند و حضوری فعال در قانونگذاری ، کمیسیون و صحن علنی مجلس و کارهای عمرانی انجام شده را دلیلی می داند بر این نمره.

 

حال با توجه به تمامی این مباحث  اختلاف نظر مخاطبان سبلانه با نمایندگان استان درخصوص میزان موفقیت بهارستان نشینان  قابل توجه است.

آرای کاربران به نظرسنجی"  کارنامه کدام نماینده استان اردبیل را موفق ارزیابی می کنید" بدین ترتیب است.

مصطفی افضلی فرد 5 درصد، بونس اسدی 13 درصد، حبیب برومند 4 درصد، کمال الدین پیرموذن 13 درصد، جلیلی جعفری بنه 3 درصد، منصور حقیقت پور 11 درصد، میرقسمت موسوی 3 درصد و گزینه هیچکدام 48 در صد.

اخبار مرتبط : رای بده نمره بگیر!

انتهای پیام/م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی