انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نایب رئیس کمیسیون پتروشیمی مجلس شورای اسلامی گفت: احداث پتروشیمی در اردبیل از اول اشتباه بوده و منابع این پروژه عظیم تاکنون به تاراج رفته است.

خبرگزاری فارس: احداث پتروشیمی در اردبیل از ابتدا اشتباه بود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیرمؤذن پیش از ظهر امروز در دیدار مردمی خود در اردبیل اظهار کرد: اهل سیاست باید نترس، شجاع، صادق و راستگو باشد و در نقطه مقابل به سخن‌چینی و حریص بودن شهره عام و خاص نباشد.

نایب رئیس کمیسیون پتروشیمی مجلس گفت: در حالی که دولت گذشته با 30 میلیارد تومان واردات می‌توانست کشور را مدیریت کند، این رقم را نزدیک به سه برابر افزایش داد و به معنای واقعی تخریب کشاورزی و تولید واقعی در این کشور رقم خورد.

پیرمؤذن با بیان این تعبیر امام راحل که «مملکتی که ولایت فقیه دارد هرگز به بن‌بست نمی‌رسد»، افزود: رهبر معظم انقلاب با طرح نرمش قهرمانانه برای دولت یازدهم فضایی را به وجود آورد تا با 85 درصد رضایت مردم براساس نظرسنجی‌ها اولویت کار ایجاد روابط با دنیا مد نظر باشد اما عده‌ای تندرو در مجلس نمی‌خواستند برجام به تصویب رسیده و یا زمینه تحقق آن فراهم آید.

وی با بیان اینکه در هزاره سوم هنر مدیریت تعامل و ارتباط دوجانبه و چندجانبه است، بیان کرد: ما باید به دنبال صلح با دنیا بوده و به یکسانی حقوق همه افراد جامعه احترام بگذاریم چرا که رفتار علوی و اندیشه نبوی به ما گوشزد کرده که همه انسان‌ها و شهروندان در جامعه از حقوق برابر برخوردار هستند.

پیرمؤذن با یادآوری اینکه بنده حامی دولت برآمده از اراده ملت هستم و در انتخاب استاندار اردبیل نیز به رغم کارشکنی‌های تعدادی از نمایندگان استان بنده نقش اصلی را انجام دادم، اضافه کرد: در دوران مسئولیت شهرداری اردبیل نیز با ایجاد رضایت شهروندان و تخریب بیش از دو هزار و 700 واحد مسکونی بزرگترین بازگشایی در اردبیل را که مربوط به حریم بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی بوده، رقم زدیم.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت 116 میلیارد تومان در یک سال گذشته به شهرداری‌ها در استان اردبیل کمک کرده است، ادامه داد: رسانه ملی به جای آن که انعکاس‌دهنده خواسته‌ها و مطالبات مردم باشد، به خاطر بیان واقعیت‌ها از بنده شکایت کرده در حالی که نمایندگان قسم خوردند که حافظ و حامی قانون و مردم باشند اما در برابر اظهارات واقع‌بینانه و به جای آن که رسانه ملی در بیان حقایق برجام و تبیین دیپلماسی نرمش قهرمانانه تلاش کند، دست به سیاه‌نمایی‌هایی زده که شکایت آنها نیز از بنده قطعاً به نتیجه نمی‌رسد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: هر سه زون معدنی استان اردبیل با تلاش نمایندگان و استاندار اردبیل و با مشارکت سرمایه‌گذاران در حال فعالیت است و امیدواریم بدون اینکه وعده‌ای توخالی و غیرواقع‌بینانه بدهیم، در به سرانجام رساندن این سرمایه‌گذاری‌ها تلاشی جدی و واقعی را داشته باشیم.

پیرمؤذن تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی موجود را مدارا کردن با دیگر کشورها و اجرای دقیق برجام توصیف کرد و ادامه داد:‌ سرداران دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران و در رأس آنها ظریف کاری را انجام داد تا کید دشمنان خنثی شده و قدرت نظام اسلامی در عرصه بین‌المللی و چانه‌زنی‌های جهانی افزایش یابد.

وی با انتقاد از کسانی که خود را چسبیده به نظام، انقلاب و امام معرفی می‌کنند در حالی که برخلاف این مسیر روشن حرکت‌هایی را در حق این ملت انجام می‌دهند، تصریح کرد: مجلس آینده باید خالی از تندروی‌ها و برخی کج‌روی‌ها باشد و بنده یقین دارم که مجلس دهم مجلس همراه و همقدم دولت و ملت است.

نایب رئیس کمیسیون پتروشیمی مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه در سال‌های گذشته کارخانه پتروشیمی اردبیل به اشتباه کلنگ‌زنی شده و به جای آن باید کارخانه فرآوری محصولات معدنی پرلیت کلنگ‌زنی می‌شد، بیان کرد: با رایزنی‌هایی که با وزیر نفت و صنایع داشتیم، قرار شده پتروشیمی اردبیل به جای تولید کود اوره و آمونیاک مواد پلاستیکی تولید کند.

وی اضافه کرد: اگر امروز برخی رانت‌خوارها نظیر زنجانی ظهور پیدا کرده و به اعتماد و اعتبار ملی و بین‌المللی ما ضربه زدند، قطعاً مردم یقین داشته باشند که در پشت سر این بازیگران افرادی وجود دارند که همواره به جایگاه این ملت خیانت روا می‌دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی