انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

فرمانده سپاه اردبیل گفت: در عرصه انتخابات پیش‌رو اجازه نخواهیم داد تا عده‌ای بخواهند از نام و عنوان مبارک بسیج برای تبلیغات انتخاباتی خود سوءاستفاده کنند.

خبرگزاری فارس: اجازه سوءاستفاده از عنوان بسیج را در تبلیغات انتخاباتی نمی‌دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شکرالله عبدی صبح امروز در نشست مدیران و مسئولان شهرستان اردبیل اظهار کرد: عرصه انتخابات پیش‌رو عرصه نمایش صلابت و قدرت جمهوری اسلامی ایران در تبلور واقعی مردم سالاری دینی است که با وجود اینکه عده‌ای تنها شعار آن را می‌دهند اما مردم ایران در عمل ثابت کردند که با مردم‌سالاری دینی بهترین و شایسته‌ترین محوریت دفاع از انقلاب اسلامی را مدنظر و مورد توجه قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای شور و نشاط و جلب مشارکت حداکثری مردم جزو اهداف و برنامه‌های اصلی به شمار می‌رود، افزود: انتخابات پیش‌رو باید نقطه عزتمندی نظام اسلامی به دور از رقابت‌های جناحی، حزبی و سیاسی باشد و همه آرزو داریم تا این آرمان بزرگ در تبلور اندیشه‌های اسلامی و دینی عینیت پیدا کند.

فرمانده سپاه  اردبیل خطاب به نامزدهای انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: ما باید خودمان را فدای تفکر بسیجی و آرمان بلند امام و انقلاب کنیم نه اینکه عده‌ای بخواهند بسیج را فدای تفکر و آمال سیاسی خود قرار دهند.

عبدی نقش بسیج را تبیین شاخص‌های تعریف شده از سوی مقام معظم رهبری برای حضور گرم مردم در صحنه انتخابات هفت اسفند اعلام کرد و افزود: همه باید همت کنند تا انتخابات پیش‌رو انتخاباتی بر پایه اعتماد و تقویت اعتبار نظام اسلامی باشد تا احدی به خود اجازه ندهد مبانی و دستاوردهای نظام اسلامی به اشکال مختلف مخدوش شود.

وی عرصه انتخابات هفت اسفند را عرصه قدرت‌نمایی واقعی نظام اسلامی در به اثبات رساندن حقیقت و حقانیت خود توصیف کرد و یادآور شد: بسیج همانگونه که در عرصه‌های مختلف شایسته و موفق عمل کرده است در صحنه حضور در انتخابات و گرم کردن تنور انتخابات نیز بدون اینکه دخالتی در عرصه تبلیغات و یا حضور به نفع یک کاندیدای خاص داشته باشد به یقین در این سنگر حاضر و مهیا است تا بار دیگر به وظیفه و تکلیف انقلابی خود عمل کند.

فرمانده سپاه  اردبیل گفت: هیچ کاندیدای انتخاباتی حق ندارد از عنوان بسیج در عرصه تبلیغات انتخاباتی سوءاستفاده کند و یا به فضای نامناسب علیه مجموعه بسیج دامن زده و در این مسیر حرکتی غیرقانونی انجام دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی