انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

شورای نگهبان آخر هفته اسامی کاندیداهای ریاست جمهوری را که صلاحیت آنها توسط این شورا تأیید شده است به وزارت کشور اعلام کرد و همانگونه که پیش‌بینی می‌شد، صلاحیت محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشور و رئیس دولتهای نهم و دهم را که خسارات فراوان مادی و معنوی به کشور زده بود رد کرد.

ایران آنلاین / این رد صلاحیت درحالی اتفاق افتاد که بسیاری از خواص فهیم و اهل تحلیل و دانش در سال 1384 با شناختی که داشتند، معتقد بودند تأیید صلاحیت احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان اشتباه بود و بواسطه همین اعتقاد آزار و اذیت‌های زیادی شدند. در آن دوره مهم نبود شورای نگهبان باچه متر و معیاری صلاحیت احمدی‌نژاد را تأیید کرد.

بسیاری از رد شده‌های امروز یک سرو گردن بالاتر از احمدی‌نژاد آن روز بودند. او نه رجل (شخصیت) سیاسی بود و نه شخصیت مذهبی، نه مدیر بود و نه ... . اگر شورای نگهبان ذره‌ای دقت بیشتر به خرج می‌داد و پرونده رفتار و عملکردش در شهرداری تهران و استانداری اردبیل را با نگاه دقیق‌تری مورد توجه قرار می‌داد قطعا این همه خسارت به نظام و انقلاب و رهبری و کشور وارد نمی‌شد. خسارتی که قطعا آیندگان از آن با عناوینی نام خواهند برد که اگر امروز به کار ببریم آن را مجرمانه تلقی کرده و یا حداقل متهم به سیاه‌نمایی می‌کنند.

گرچه برخی معتقدند و نمی‌توان از کنار آن به سادگی گذشت که عده‌ای عامدانه در راستای پروژه نفوذ کاری کردند شورای نگهبان اشتباه کند تا با برنامه‌ای که داشتند این بلا سر کشور و نیروهای وفادار به نظام و انقلاب بیاید.

کسانی که باعث شدند احمدی‌نژاد در سال 84 تأیید شود در ادامه برنامه‌های خود برای اینکه او را به قدرت برسانند دین، مقدسات، ارزشها، انقلابی‌گری، شهیدان، نظام و رهبری را هزینه او کردند؛ هزینه‌ای که باعث شده است امروز سؤالات زیادی در اذهان به ویژه نسل جوان ایجاد شود.

این عده قطعا امروز هم بیکار ننشسته‌اند و برای این دوره هم برنامه دارند. مردم و خواص باید هوشیار باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی