انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

رئیس پلیس راهور استان اردبیل گفت: در ۹ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته آمار تصادفات فوتی درون‌شهری در استان اردبیل ۵۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رحیم آقامحمدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت:‌ توجه به حوزه تصادفات دورن‌شهری یکی از مهمترین اولویتها و فعالیتهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل است و در استان اردبیل 60 درصد از متوفیان تصادفات را، عابران پیاده تشکیل می‌دهند.

وی افزود: شهرهای پارس‌آباد، اردبیل، خلخال و مشگین‌شهر بیشترین آمار تصادفات عابران پیاده را دارند که این آمار به تناسب میزان تردد و جمعیت شهرها استخراج شده که امیدواریم مسئولان این شهرهای استان برای کاهش آمار تصادفات درون‌شهری تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده و در راستای سلامت و ایمنی عابران پیاده اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل بیان کرد: عمده‌ترین علت تصادفات عابران پیاده در شهرهای استان اردبیل با 48 درصد عدم توجه به جلو و 21 درصد رعایت نکردن حق تقدم است که رانندگان وسایل نقلیه متاسفانه در رانندگیهای درون شهری توجه کافی به این موارد ندارند و تخطی از سرعت مطمئنه نیز به این دلایل به آمار تصادفات اضافه کرده و تصادفات عابران پیاده را افزایش داده است.

آقامحمدی گفت: افراد بالای 50 سال و زیر 10 سال یعنی افراد سالخورده و خردسالان در آمار تصادفات درون‌شهری بیشترین تعداد را شامل می‌شوند که در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته آمار تصادفات فوتی درون‌شهری در استان اردبیل 52 درصد افزایش یافته است ولی در میانگین کشوری جزو استانهای میانی بوده و نسبت به سایر استانها وضعیت بهتری داریم.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل تصریح کرد: در سال گذشته 25 نفر در سطح استان اردبیل بر اثر تصادفات درون شهری جان خود را از دست دادند که امسال و تا به این لحظه این آمار به 38 نفر افزایش یافته و با رشد 13 نفری امسال شاهد افزایش آمار تصادفات فوتی در استان اردبیل نسبت به سال گذشته هستیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی