انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

پایگاه خبری تدبیروامید ؛ عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش گفت: متاسفانه در دو دولت نهم و دهم شاهد استقرار متمرکز صنایع در مناطق خاصی از کشور بودیم که ظرفیت چندان زیادی نداشتند و استان هایی همچون آذربایجان شرقی به ورطه فراموشی سپرده شدند.

محسن مهرعلیزاده در جمع اصحاب رسانه استان از منطقه آزاد ارس به عنوان یکی از بهترین و فعال ترین مناطق آزاد کشور یاد کرد و افزود: توجه به سرمایه گذاری‌های عظیم با رویکرد افزایش صادرات می تواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و به ویژه آذربایجان شرقی ایفا کند.

وی گفت: در صورت توجه کافی دولتمردان به این منطقه و تلاش در راستای جذب هر چه بیشتر بخش خصوصی، افق روشنی در انتظار منطقه آزاد ارس است.

 وی با انتقاد از سیاست های غلط دولت نهم و دهم در استقرار ناصحیح و ناهمگون صنایع مهم در برخی مناطق و استان های خاص کشور ابراز کرد: سیاست های غلط و تعصبات بی جای برخی دولتمردان در دولت نهم و دهم منجر به استقرار بخش عظیمی از صنایع مهم در مناطق فاقد ظرفیت شد و استان هایی همچون آذربایجان شرقی علی رغم داشتن کارنامه درخشان در این حوزه به ورطه فراموشی سپرده شد.

رییس اسبق سازمان تربیت بدنی در بخشی از سخنان خود با اشاره به انتخابات سالجاری مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ابراز کرد: با توجه به مشکلات متعددی که دوران دولت نهم و دهم در کشور پیش آمد، انتخابات امسال مجلس، یکی از حساس ترین انتخابات در تاریخ جمهوری اسلامی خواهد بود.

مهر علیزاده، ۲۴ خرداد ماه ۹۲ را روز انتخاب تفکر اعتدال، عقلانیت و خردورزی توسط مردم دانست و گفت: مردم همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران در ۲۴ خرداد ۹۲ ثابت کردند که مدافع اعتدال و خرد ورزی بوده و از تفکرات تعصب آمیز خسته شده اند .

این فعال سیاسی اصلاح طلب، از آمادگی کامل اصلاح طلبان برای انتخاب لیست واحد در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و ابراز کرد: توصیه من به تمامی نیروهای سیاسی چه اصلاح طلب و چه اصولگرا این است که دلسوزانه در کنار انقلاب و مردم باشند .

مهرعلیزاده با بیان اینکه مجلس آتی در دست اصلاح طلبان خواهد بود، افزود: همه نیروهای سیاسی باید بدانند که هم خواست مردم و هم اقتضای فعلی کشور به گونه ای است که تعصب و افراط را از هیچ گروهی برنمی تابند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی