انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - ایرنا - فرماندار نیر از از برگزاری پنجمین دوره مسابقات استانی امداد و نجات در رشته اسکان اضطراری در منطقه توریستی بولاغلار نیر خبر داد.

اکبر صمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با شرکت 60 نفر از امدادگران شهرستان های استان به مدت دو روز در منطقه توریستی بولاغلار نیر برگزار شده و تیم برتر به مسابقات کشوری راه می یابد.

وی آشنایی نجاتگران و امدادگران با زندگی در شرایط سخت ، سازگاری با محیط سانحه ، آشنایی با مهارت های تخصصی و بکارگیری این مهارت ها در عملیات های میدانی ، بکارگیری تجهیزات و ابزارهای تخصصی امداد و نجات و ایجاد تحرک ، پویایی و مشارکت در رقابت های سازنده را از اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد.

فرماندار نیر گفت: موضوع اسکان در امداد و نجات مهم ترین اولویت بوده و آرامش روانی را برای آسیب دیدگان به دنبال دارد.

او همچنین با اشاره به این که برگزاری دوره های آموزشی موجب ارتقای سطح آمادگی های امدادگران می شود افزود: موضوع آموزش باید از اولویت های جمعیت هلال احمر باشد و شعار در هر خانواده یک امدادگر محقق شود.

او اظهار کرد: امسال برای گازرسانی به پایگاه گردنه صائین 350 میلیون ریال اختصاص یافته است.

شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی