انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
شهرری - ایرنا - امام جمعه شهرری با بیان اینکه مسئولان برگزاری انتخابات باید فکری اساسی در خصوص ثبت نام و کاندیدا شدن گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری کنند گفت: کاندیدا شدن ٨٠٠ نفر تا این لحظه در انتخابات ریاست جمهوری باعث نابسامانی شده و یک طنز تلخ است.
حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی در نماز جمعه این هفته شهرری ثبت نام خانوادگی، ثبت نام از روی بیکاری، ثبت نام کسی که می گویید از طرف خداوند برایش الهام شده است و سایر موارد مشابه را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری یک طنز تلخ است که مایه شرمساری نظام در عرصه داخلی و بین المللی می شود.
وی با اشاره به اینکه نظام به پنج کاندیدا در رقابت ریاست جمهوری نیاز دارد و حضور ٨٠٠ نفر که واقعا صلاحیت لازم را در این امر ندارند باعث شرمساری و دادن بهانه لازم به رسانه های خارجی معاند با نظام می شود عنوان داشت: رد صلاحیت گسترده افراد ناکارآمد کاندیدا شده در انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان باعث بهانه گیری و دادن سوژه مناسب به رسانه های خارجی در جهت کوبیدن نظام می شود.
شاهچراغی خاطر نشان کرد: مسئولان نظام باید در خصوص نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری قانون و یا اصلاحیه ای مناسب تهیه نمایند.
وی در ادامه به برخی مطالب منتشر شده توسط کانال های تلگرامی و سایت ها در خصوص انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: نظام اسلامی نمی تواند تمام سایت ها و کانال ها را فیلتر و از دسترس خارج کند ولی باید کسانی که مطالب را منتشر می کنند و مالکان این کانال ها هستند در انتشار مطالب خود انصاف، رعایت حق و راستگویی را پیشه کنند.
شاهچراغی ادامه داد: خوانندگان سایت ها و کانال ها نیز نباید هر مطلبی را بدون تحقیق از درست بودن و یا نبودن آن قبول کنند و آن را منتشر نمایند.
وی در ادامه به روز ٢٩ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و عنوان داشت: ارتش ایران از لحاظ مکتبی بودن و دل درگرو دین داشتن تفاوت فاحشی با سایر ارتش های جهان که عمدتا لاییک هستند و بر علیه ملت خود و سایر ملت های جهان عمل می کنند دارند.
شاهچراغی خاطر نشان کرد: ارتش ایران به عنوان مقتدترین ارتش منطقه نه تنها روحیه تجاوز به سایر کشورها را ندارد بلکه همواره مدافع محرومان و در کنار ملت خود و سایر ملت ها است.
وی در ادامه به برخی کارشکنی ها و توطئه های همسایگان جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: همسایگان ایران باید بدانند که یک ایران مقتدر و قدرتمند در منطقه به نفع خود آنان است و باید از این ظرفیت به وجود آمده نهایت استفاده را کنند.
شاهچراغی با بیان اینکه آمریکا در مواجهه با کشورهای کوچک و ضعیف منطقه فقط به منافع خود می اندیشد و در مقاطع حساس عهد شکن و بی وفا است گفت: همسایگان ایران با استفاده از تجربه اعتماد کشورهایی مانند لیبی، مصر و صدام به آمریکا به راحتی می توانند مرام این کشور را بشناسند و به جای توطئه علیه ایران به دوستی با آن اقدام نمایند.
وی اضافه کرد: کشورهای منطقه باید بدانند برای آمریکا تاریخ مصرف دارند و به زودی با بد عهدی آمریکا مواجه خواهند شد و از الان به جای توطئه علیه ایران باید دست دوستی دراز کنند.
شاهچراغی در ادامه به ایام برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کشور اشاره کرد و افزود: ایام اعتکاف و حضور ٨٠٠ هزار نفری مردم که ٧٠ درصد آن را زنان و ٦٥ درصد آن را جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند باعث معنوی تر شدن فضای کشور شده است.
وی خاطر نشان کرد: دعا و مناجات گسترده مردم در مساجد کشور باعث خنثی شدن توطئه ها و دفع شر دشمنان نظام علیه ملت ایران می شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی