انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مصوبه این پروژه در سال جاری ۹۱ میلیارد تومان است اما شیوه‌های تأمین مالی مختلفی برای آن هم‌اندیشی شده و به زودی برخی از آن ها عملیاتی می‌شود.


اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل خط ریلی اردبیل- میانه وعده روی زمین‌مانده دولت یازدهم در استان است.

محمد فیضی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: با وجود اینکه تکمیل راه‌آهن وعده داده شده بود اما به دلایلی تاکنون این پروژه پیشرفت مطلوب نداشته  و تنها مصوبه روی زمین‌مانده از سفر رئیس‌جمهور به اردبیل است.

وی افزود: بخشی از این مشکلات به عدم پیگری مطلوب خود مسئولان استانی بازمی‌گردد و برخی نیز مرتبط با مانع‌تراشی در مسیر اجرای این پروژه است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این پروژه نیازمند هزار میلیارد تومان اعتبار است و این در حالی است که برای تأمین مالی باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استفاده شود.

فیضی با یادآوری بررسی این پروژه در جلسات متعدد، اضافه کرد: مصوبه این پروژه در سال جاری ۹۱ میلیارد تومان است اما شیوه‌های تأمین مالی مختلفی برای آن هم‌اندیشی شده و به زودی برخی از آن ها عملیاتی می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا طرح راه‌آهن اردبیل- پارس آباد در وضعیتی که راه‌آهن اردبیل- میانه اجرا نشده، صحیح است یا نه، اضافه کرد: این خط ریلی در واقع توجیه اجرای راه‌آهن اردبیل- میانه را تقویت می‌کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: خط ریلی استان در صورتی که به شمال استان متصل نشود کارایی لازم را نخواهد داشت و با توجه به برنامه‌ریزی توسعه تجارت و صادرات و مراودات با کشورهای مرز شمال استان لازم است مطالعات راه‌آهن اردبیل- پارس آباد نیز اجرا شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی