انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


مشگین شهر- به دلیل وقوع تندباد و مشکلات قطعی آب مدارس سری صبح مشگین شهر در روز شنبه ۲۶ فروردین‌ماه با دو ساعت تأخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.


تندباد

به گزارش خبرنگار مهر، از ساعات اولیه صبح روز جمعه پدیده تندباد در اغلب شهرهای اردبیل مشاهده شد و در شهرستان مشگین شهر با سرعت نزدیک به ۱۱۵ کیلومتر بر ساعت به اوج خود رسید.

با وجود صدور اخطاریه‌های هواشناسی و پیش‌بینی خسارت در شهرها و روستاها، وقوع تندباد موجب شد شهروندان اردبیلی غافلگیر شوند.

تندباد با سرعت قابل توجه علاوه بر اختلال در تردد شهروندان، موجب شکسته شدن درختان، اتصال سیم‌های برق، کنده شدن دکل‌های برق و حتی ترکیدن لوله‌های آب شده است.

بیشترین میزان خسارت در شهرستان مشگین شهر اعلام شده بطوریکه فرماندار مشگین شهر در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: به دلیل اتصال سیم‌های برق قطعی‌های مقطعی برق داشتیم.

میرعلی رحیمی زاد همچنین با اشاره به ذوب ناگهانی برف‌های باقی‌مانده در مناطق کوهستانی و سرریز آن به منابع آبی اضافه کرد: این اتفاق موجب کدر شدن منابع آبی شد که ما آب ورودی به تصفیه‌خانه را کنترل کردیم و آب شهر از چاه‌های معتبر درون شهر تأمین می‌شود.

با وجود اینکه در ساعات اولیه تجربه تندباد فرماندار مشگین شهر در خصوص مدیریت منابع آبی با هدف قطع نشدن آب قول مساعد داد، اما تأمین آب برای شهروندان مشگین شهری با مشکل مواجه شده است.

این موضوع به همراه تداوم تندبادها موجب شد، آموزش‌وپرورش استان با صدور اطلاعیه‌ای تأخیر در فعالیت آموزشی مدارس مشگین شهر را به دلیل تندباد و حل مشکلات آب شهری اعلام کند.

بر همین اساس مدارس سری صبح در تمامی مقاطع به علت ذکر شده از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح آغاز به کار خواهند کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۶
انتخاب اردبیل

نظرات  (۱)

دولت تدبیر امید روحانی بی کفایترین دولت در ضمینه نیرو هست چند وقت پیش اب برق هم وطن های جنوب کشور قطع شده بود حالا هم نوبت ماست که این همه اب داریم اصلان احساس مسئولیت ندارند منتظرند تا بلای بیاد بعد دست به کار بشند اصلان به فکر پیش گیری نیستند بزار روک بگم اصلان بلد نیستند یکم از اون عرب ها که هیچی بلد نیستند یاد بگیرید که هیچ منبع ابی ندارند و گرمترین نقاط جهان هستند ولی ابشون قطع نمیشه 
اه اه واقعا که ادم هرچی بگه جا داره والا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی