انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


رئیس هیأت عالی نظارت استان اردبیل گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان اردبیل در 1064 روستا و 39 شهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا کریمی افزود: در راستای قانونمند برگزار شدن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها جلسات توجیهی و همایش های لازم انجام شده و آموزش های کافی در خصوص ضوابط و مقررات مربوط به ناظران انتخابات ارایه شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها بر عهده هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان است که از طرف مجلس شورای اسلامی تعیین می شود و 3 نفر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی استان اعضای اصلی هیأت نظارت بر انتخابات استان را تشکیل می دهند.

کریمی گفت: تعداد 65 نفر بعنوان هیأت های نظارت از افراد متعهد که در حفظ آرای مردم امین هستند به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه تایید صلاحیت کاندیداها پس از استعلام های انجام شده از مراجع چهارگانه در هیأت عالی نظارت بر انتخابات مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه آن طبق برنامه زمانبندی اعلام خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی