انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

بارش برف تا پایان هفته در اردبیل تداوم دارد

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ق.ظ

به گزارش خبرنگار مهر، علی دولتی مهر درباره بررسی نقشه های هواشناسی اردبیل در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: با ورود سامانه بارشی، بارش پراکنده برف از ظهر جمعه آغاز شده و تاکنون بیشترین میزان بارش در شهرستان نیر با ۱۲ سانتی‌متر به ثبت رسیده است.

وی افزود: میزان بارش در سایر مناطق استان شامل چهار سانتی‌متر در اردبیل، دو سانتی‌متر در پارس‌آباد، گرمی و فرودگاه اردبیل، سه سانتی‌متر در خلخال، چهار سانتی‌متر در بیله سوار، ۹ سانتی‌متر در سرعین، شش سانتی‌متر در نمین و هفت سانتی‌متر در کوثر به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان میزان برف ذوب شده در مناطق مختلف را شامل ۲.۸ میلی‌متر در اردبیل، ۳.۴ میلی‌متر در پارس‌آباد، یک‌دهم میلی‌متر در مشگین شهر، ۱.۸ میلی‌متر در گرمی، ۱.۷ میلی‌متر در خلخال، ۷.۲ میلی‌متر در بیله سوار، ۴.۳ میلی‌متر در سرعین، سه میلی‌متر در نمین، هفت میلی‌متر در نیر و چهاردهم میلی‌متر در کوثر برشمرد.

دولتی مهر با بیان اینکه بارش برف تا شب شنبه ادامه یافته و از شدت آن به مرور کاسته خواهد شد، اضافه کرد: سامانه بارش قبل از ظهر یکشنبه از استان خارج می‌شود و با خروج آن افت محسوس دما و یخبندان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به افت دمای اغلب مناطق استان و بارش‌های خفیف، متذکر شد: دمای هوا تا منفی ۲۰ درجه افت خواهد کرد و در عین حال دمای هوای استان به ۱۵ درجه زیر صفر می‌رسد.

مدیرکل هواشناسی استان تأکید کرد: سامانه جدید بارشی با میزان بارش قابل توجه مجدداً از روز چهارشنبه وارد جو استان خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۰
انتخاب اردبیل

هواشناسی اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی