انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل- ایرنا- معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری 300 برنامه ورزشی همزمان با آغاز دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد رضا برادران روز دوشنبه در جلسه کمیته ورزشی و فرهنگی دهه فجر استان اردبیل گفت: ستاد برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی دهه فجر در استان تشکیل شده و این ستاد با همکاری روسای هیات های ورزشی آماده برگزاری باشکوه تر این برنامه های فرهنگی و ورزشی است.
وی افزود: همزمان با 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، ورزشکاران استان برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و رهبری در راهپیمایی حضور می یابند و هیات های ورزشی نیز باید با برنامه ریزی مناسب در این راهپیمایی شرکت کنند تا حضور جامعه ورزشکاران استان در این راهپیمایی نمود بیشتری داشته باشد.
وی اظهار کرد: از مهمترین برنامه های این دهه همایش دوچرخه سواران و موتورسواران است که همزمان با سالروز ورود حضرت امام (ره) به میهن اسلامی از جلوی ورزشگاه تختی اردبیل به سمت اداره کل ورزش و جوانان در میدان ورزش انجام خواهد گرفت.
برادران گفت: برگزاری جشنواره ورزش کارمندان و کارکنان دولت (فوتسال، دارت، تنیس و طناب کشی) از دیگر برنامه های دهه فجر می باشد که به همت اداره کل ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به برگزاری با شور و شوق ورزش همگانی اضافه کرد: همایش پیاده روی با محوریت خانواده، جشنواره ورزش های همگانی در قالب بازی های کودکان، برگزاری ورزش صبحگاهی برای آقایان و بانوان و برگزاری فوتسال محلات از جمله این برنامه هاست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی