انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

به گزارش ساوالان خبر; جواد زنجانی با اشاره به اینکه در مجموع ۱۰۰۰ نفر برای رقابت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در کل شهرستان اردبیل ثبت نام کرده‌اند اظهار کرد: ۲۹۸ نفر در شهر اردبیل ثبت نام کرده‌اند که از این میزان ۲۷۴ نفر مرد و تنها ۲۴ نفر زن هستند.

وی گفت: در بخش هیر در مجموع ۲۲۴ نفر ثبت نام کردند که این میزان در شهر هیر ۲۳ نفر بوده است و از آن تنها ۱ نفر شرکت کننده زن است.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: در بخش مرکزی اردبیل ۳۵۷ نفر و در بخش ثمرین ۹۷ نفر ثبت نام کرده‌اند و در روستاهای شهرستان اردبیل شاهد رشد ۲۵ درصدی ثبت نام کنندگان بودیم.

وی افزود: در شهر اردبیل افزایش ۱۰۰ درصدی در تعداد افراد ثبت نام کننده نسبت به سال گذشته داشتیم و خوشبختانه بیش از ۹۵ درصد روستاهای شهرستان اردبیل برای شوراها ثبت نام کرده‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی