انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

22 فرآیند انتخابات در اردبیل الکترونیکی است

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۴۰ ب.ظ

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل گفت: از 24 فرآیند انتخابات در استان اردبیل 22 فرآیند انتخابات به صورت الکترونیکی در استان اردبیل انجام می‌شود.

خبرگزاری فارس: 22 فرآیند انتخابات در اردبیل الکترونیکی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ماریا موسوی عصر امروز در سیزدهمین نشست فرمانداران و بخشداران با ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: تنها دو فرآیند شامل نوشتن و خواندن آرا به صورت دستی و سنتی انجام شده و مابقی مراحل انتخابات هفتم اسفندماه به صورت الکترونیکی است.

وی با یادآوری اینکه 57 روز به موعد انتخابات باقی مانده و در این مدت براساس تقویم اجرایی و روزشمار حرکت می‌کنیم، تصریح کرد: امیدواریم یک انتخابات با شکوهی را در هفتم اسفندماه در استان اردبیل شاهد باشیم.

دبیر ستاد انتخابات استان با یادآوری اینکه 203 نفر داوطلب نمایندگی مجلس و هفت نفر نیز داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری شده‌اند، گفت:‌ با اتمام مراحل ثبت‌نام داوطلبان، در حال حاضر صلاحیت کاندیداها در هیئت‌های اجرایی در حال انجام است.

موسوی از فرمانداران و بخشداران خواست تا در آستانه انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با دقت و هوشیاری کامل روند انتخابات را رصد کرده و با پرهیز از دخالت در عرصه تبلیغات و مراحل مختلف انتخابات به عنوان مجریان در سلامت برگزاری انتخابات حسن نیت و عملشان را نشان دهند.

وی انتخابات پیش رو را میدان مشارکت بالای مردم در حمایت از نظام اسلامی و اقتدار و صلابت آن توصیف کرد و افزود: ما برای مراحل مختلف انتخابات و شرایط خاص پیش‌بینی‌های لازم را انجام دادیم تا چالش‌های احتمالی در زمان انتخابات مشکلی را به وجود نیاورد.

موسوی از اهالی استان اردبیل خواست تا روز انتخابات نسبت به اخذ کارت‌های ملی خود و داشتن شماره ملی به عنوان الزام حقیقی در هنگام رأی دادن اقدام کرده و به این موضوع توجهی جدی داشته باشند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل پرهیز از تبلیغات زودهنگام را نیز به کاندیداها و داوطلبان مجلس متذکر شد و بیان کرد: قطعاً عوامل انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت تک تک تخلفات احتمالی داوطلبان را رصد می‌کنند که البته در این مسئله پیشگیری مقدم بر برخورد است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی