انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

16.5 میلیارد تومان هزینه انتخابات در تهران

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۰۳ ب.ظ
گروه اقتصادی: رئیس ستاد انتخابات استان تهران:‌ هزینه برپایی انتخابات 7 اسفند در استان تهران بالغ بر 16/5 میلیارد تومان برآورد شده است.
 سید شهاب الدین چاووشی افزود: اگر در استان تهران انتخابات به دور دوم کشیده می شد این هزینه بار دیگر تکرار می شد. وی گفت: نظم، آرامش و امنیت این انتخابات کم نظیر بود، عده ای برنده شدند و عده‌ای هم به خدمت در جاهای دیگر مامور می شوند این نتیجه مسابقه انتخابات است. 
  
مشارکت بیش از 4 میلیون نفر از مردم تهران در انتخابات 
  رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: بیش از 4 میلیون نفر از مردم استان تهران در انتخابات شرکت کردند. سید شهاب الدین چاوشی در نشست خبری افزود: مردم شریف ایران برای تولد سیاسی نمایندگان جدید خود حماسه آفریدند. وی گفت: انتخابات هفتم اسفند تحقق شعار برابری تمام ملت ایران بود و نگاهی که برجام را به ثمر رساند در این انتخابات هم رقم خورد. 
 
چاوشی گفت: منتخبین جدید در کنار ایفای وظیفه مهم نمایندگی ملت در مجلس باید به خواسته ها و مشکلات مردم استان هم توجه داشته باشند. وی گفت: استان پرجمعیت تهران به حل و فصل مسائل زیربنایی نیاز دارد و استانداری در صدد است از نمایندگان جدید دعوت و ویژگی‌ها،‌ توانمندی های و نارسایی های استان را به آنها منعکس کند. رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: همه حکومت ها اعتماد مردم را به عنوان یک سرمایه اجتماعی می دانند و امروز جمهوری اسلامی با این انتخابات باشکوه بر اعتماد مردم افزود. 
  
نتایج نهایی انتخابات مجلس تهران؛ 16 امروز / 105 صندوق شمارش نشده است 
  رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت:‌ انتخابات تهران در دور اول به پایان می‌رسد و این یک صرفه جویی بالا برای برگزاری انتخابات مجدد است.  سید شهاب الدین چاوشی در نشست خبری افزود: پایبندی به حقوق مردم، ‌سبب دلبستگی آنان به حکومت می شود و هر چقدر مردم احساس کنند که حکومت به حقوق آنها احترام گذاشته است رابطه محکم تری را با حکومت پیدا می کنند. 
  
وی افزود: نتایج نهایی شمارش آرای استان تهران تا ساعت 16 امروز اعلام می شود. چاوشی گفت: تغییراتی که به واسطه شمارش‌های جدید ایجاد شده حاکی از حفظ روند موجود است اما تا پایان شمارش نمی توان قضاوت قطعی انجام داد.  چاوشی گفت: زمان رسیدگی به شکایات احتمالی کاندیداها، دو روز پس از اعلام نهایی اسامی است که اگر از روند اجرایی شکایتی دارند می توانند اعلام کنند. 
  
وی افزود: همچنان 105 صندوق شمارش نشده است و باید دید پس از شمارش آنها چه تغییراتی صورت می‌گیرد. چاوشی تصریح کرد: 13 شعبه اخذ رای در سطح استان تهران بنا بر علل مختلف، برگزار نشد و باید از تعداد شعب اعلام شده قبلی این 13 شعبه را کسر کرد. وی در پایان خاطر نشان کرد: بیش از 4 میلیون و 104 هزار رای ماخوذه برای انتخابات خبرگان رهبری در تهران شمارش شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی