انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


اردبیل - ایرنا- فرماندار پارس آباد مغان گفت : در پایان نامنویسی از نامزدهای انتخاباتی یک هزار و 94 نفر در این شهرستان نامزد انتخابات شدند.


اکبر صمدی روز دوشنبه به ایرنا افزود: از مجموع داوطلبان شوراهای اسلامی شهرستان تعداد 154 نفر در شهرها و 940 نفر در روستا ها و قشلاقات تابعه ثبت نام کرده اند که از این تعداد 16 نفر زن و یک هزار و 78 نفر هم مرد می باشند .
صمدی اضافه کرد: از تعداد 154 نفر داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای تابعه ، 90 نفر در شهر پارس آباد ، 33 نفر در شهر اصلاندوز ، 16 نفر در شهر اسلام آباد و 15 نفر در شهر تازه کند و از مجموع 940 نفر داوطلب روستایی نیز 223 نفر در بخش مرکزی پارس آباد ،422 نفر در بخش اصلاندوز ، 185 نفر در بخش اسلام آباد و 110 نفر در بخش تازه کند ثبت نام کرده اند .
فرماندار شهرستان پارس آباد با بیان اینکه مهلت قانونی 10 روزه استعلام و بررسی سوابق داوطلبان توسط مراجع قانونی ذیربط در 16 فروردین پایان می یابد، بیانکر: رسیدگی به صلاحیت داوطلبان نیز توسط هیات های اجرایی طی یک هفته از17 تا 23 فروردین انجام می گیرد.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی