انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - ایرنا - فرماندار بیله سوار از آمادگی ها برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند ماه با یک هزارو 200 نفر عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی در این شهرستان خبر داد.

آرام حلیم چهارشنبه شب در دیدار از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز اردبیل افزود: عوامل برگزاری انتخابات برای اخذ آرای 40 هزار نفر از واجدان شرایط رای دادن در بیله سوار (مغان)، در 79 شعبه اخذ رای حضور خواهند داشت.
وی با بیان اینکه 58 صندوق سیار و 21 صندوق ثابت برای اخذ آرای انتخابات در این شهرستان پیش بینی شده است ، گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری اخیر 84.7 درصد بود و تلاش داریم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری این حضور حفظ و پررنگ تر نیز بشود.
فرماندار بیله سوار اضافه کرد: بازگشت تعدادی از نامزدهای تایید صلاحیت نشده به صحنه می تواند در برگزاری هرچه پرشور و رقابتی انتخابات هفتم اسفند ماه موثر باشد چرا که وظیفه ما تنها تزریق امید به مردم است.
حلیم عنوان کرد: دولت تنها وظیفه حفظ امنیت، بی طرفی و برگزاری انتخاباتی پرشور، رقابتی و در شان نظام در کنار صیانت از آراء مردم را برعهده دارد که در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
شهرستان بیله سوار مغان در 170 کیلومتری شمال اردبیل در منطقه مرزی با جمهوری آذربایجان واقع است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی