انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

استاندار اردبیل از تحقق اشتغال 20 نفری در این استان در سال آینده خبر داد و گفت:  اشتغالزایی یکی از اولویت های اساسی ما است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،اکبر بهنام جو امروز در نخستین نشست خبری  با اصحاب رسانه  در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل، امید آفرینی و نشان دادن نقاط قوت و کارهای انجام شده توسط دولت را قدم اول ترقی استان دانست و اظهار داشت: با توجه به بازدیدها از طرح های عمرانی و اقتصادی استان و رایزنی هایی که با مسئولان کشوری انجام گرفته، آینده خوبی برای استان اردبیل قابل پیش بینی است و  بخش بزرگی از مسائل مربوط به اشتغال و درآمد این استان حل خواهد شد.

استاندار اردبیل از تحقق اشتغال 20 نفری در این استان در سال آینده خبر داد و گفت:  اشتغالزایی یکی از اولویت های اساسی ما است که با برنامه‌ریزی های انجام شده وبا توجه به ظرفیت کارخانه ها، قطعا شاهد اشتغالزایی 20 هزار نفری در استان اردبیل در سال آینده خواهیم بود.

وی تصریح کرد: اشتغال 20 هزار نفری شعار نبوده و به صورت عملی تحقق می‌یابد.

سند توسعه تمام شهرهای استان اردبیل تهیه می شود

بهنام جو از حمایت همه جانبه برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد و عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های استان حائز اهمیت بوده و باید تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در شکوفایی ظرفیت های استان و جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی پیشگام باشند.

وی توسعه کشاورزی صنعت و خدمات را مهم ترین محورهای توسعه استان اردبیل برشمرد و خاطرنشان کرد: باتوجه به ظرفیت و استعداد هر شهرستان این محورها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

بهنام‌جو تصریح کرد: بسته های سرمایه گذاری به تفکیک هر شهرستان و همچنین سند توسعه تمام شهرهای استان اردبیل با محوریت اشتغالزایی در حال تدوین است و تا 6 ماه آینده بسته های سرمایه گذاری برای استفاده سرمایه گذاران آماده خواهد شد.

نظارت بر راه آهن اردبیل- میانه مستمر می شود

استاندار اردبیل درخصوص پروژه راه آهن اردبیل اظهارکرد: برای این پروژه‌ اعتبارات خوبی جذب شده و تلاش ها برای جذب بودجه از محل های مختلف ادامه دارد،اما بی شک این پروژه تا سه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از نظارت مستمر هفتگی، دو هفته ای و ماهی یک بار خود و معاونانش از پروژه راه آهن اردبیل خبر داد و افزود: برای اطلاع مردم از نحوه اجرای عملیات راه‌آهن اردبیل تابلوی روزشمار پروژه راه‌آهن اردبیل از اردیبهشت سال آینده در یکی از میادین شهر اردبیل نصب خواهد شد.

به گفته بهنامجو راه آهن اردبیل – پارس اباد هم دارای توجیه اقتصادی است و طی سال آینده مطالعات این پروژه نیز به اتمام خواهد رسید.

استاندار اردبیل سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معدن استان اردبیل را حائز اهمیت دانست و گفت: خوشبختانه مطالعات اکتشاف معدن در استان موفیت آمیز بوده است.

وی در پاسخ به خبرنگار سبلان‌ما، در خصوص میزان اشتغالزایی در حوزه صنعت اردبیل، اظهار داشت: این آمار هنوز تفکیک نشده است.

بهنام جو در خصوص افزایش تعداد صنایع مادر اردبیل گفت: ما از تمام سرمایه گذاری های بخش خصوصی در این حوزه حمایت می کنیم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۳
انتخاب اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی