انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


کسب 9 مدال رنگین مسابقات کاراته استان توسط ورزشکاران نمینی

ورزشکاران بانوان نمین با کسب چهار مدال و آقایان با کسب پنج مدال رنگین توانستند بار دیگر در مسابقات کاراته انتخابی قهرمانی استان اردبیل برای شهرستان افتخارآفرینی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شکوه فرهنگ، رئیس هیئت کاراته شهرستان نمین با اشاره به برگزاری مسابقات کاراته آقایان و بانوان اظهار کرد: مسابقات کاراته انتخابی قهرمانی استان با حضور بیش از 230 نفر از بانوان  رزمی‌کار از شهرهای اردبیل، نیر، نمین، مشکین‌شهر، خلخال و گرمی در استادیوم  حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.

 

فردین قربانی گفت: تیم کاراته بانوان نمین با مربیگری خانم رضایی و سرپرستی خانم محمدی‌نجد با تیم 9 نفره در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

 

وی افزود: پس از رقابت سنگین در نهایت چهار نفر از ورزشکاران نمینی توانستند مدال رنگین مسابقات را به ارمغان آورند.

 

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات خانم‌ها بیتا رسولی در وزن منفی 25 کیلوگرم مقام دوم و همچنین حنانه رضایی در وزن منفی 38 کیلوگرم، توران رضایی در وزن منفی 47 کیلوگرم و آیدا فتحی در وزن مثبت 54 کیلوگرم توانستند مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقات استانی کاراته آقایان اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور بیش از 250 نفر از رزمی‌کار از شهرهای اردبیل، نمین، پارس‌آباد، خلخال، مشکین‌شهر و گرمی در استادیوم تختی اردبیل برگزار شد.

 

قربانی گفت: تیم کاراته آقایان نمین با مربیگری آقای حسینی و سرپرستی آقای قدرت زاده با تیم 15 نفره در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند.

 

رئیس هیئت کاراته شهرستان نمین با بیان اینکه ورزشکاران نمینی پنج مدال رنگین مسابقات را به خود اختصاص دادند، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات آقایان رضا صمدی در وزن مثبت 84 کیلوگرم مقام اول، میلاد شهبازی در وزن منفی57 کیلوگرم مقام دوم و همچنین بهوند شهبازی در وزن 67 کیلوگرم، سجاد عبادی‌فر در وزن 67 کیلوگرم و سعید اکبری در وزن 75 کیلوگرم توانستند با کسب مقام سوم مسابقات برای شهرستان نمین افتخارآفرینی کنند.

 

 کاراته‌کاران نمینی خوش درخشیدند؛ کسب 9 مدال رنگین مسابقات کاراته استان توسط ورزشکاران نمینی

انتهای پیام/م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی