انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: کاندیداهای مجلس به جای آن که در ایام تبلیغات روستاها را میدان و جولانگاه تبلیغات خود قرار دهند، بهتر است بعد از پیروزی در انتخابات به روستاها سفر کنند.

خبرگزاری فارس: کاندیداها بعد از پیروزی در انتخابات به روستاها سرکشی کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر امروز در یادواره شهدای انقلاب منطقه نیارق نمین اظهار کرد: کاندیداهای مجلس به راحتی می‌توانند با واقع‌بینی و شناخت ظرفیت‌های مناطق مختلف استان به دور از هیاهوی تبلیغاتی در این عرصه حاضر شده و با توانمندی بالای خود بستری را فراهم کنند تا مشکلات مردم در همه مناطق به ویژه روستاها با واقع‌بینی و به دور از شعارهای تبلیغاتی عینیت پیدا کند.

وی با بیان اینکه حرکت خوبی را در برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری کاندیداها به ویژه در رفع محرومیت از مناطق روستایی باید مشاهده شود، تصریح کرد: بهتر است کاندیداها به جای زمان تبلیغات که به روستاها سفر می‌کنند بعد از پیروزی در انتخابات این سفرشان را انجام دهند تا در کنار روستاییان با تمام وجود در صحنه حاضر شده و امکان انجام شایسته و مطلوب کارها را فراهم آورند.

امام جمعه اردبیل یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی را در نیارق گرامی داشت و گفت: شهدا سرمایه‌های عزتمند انقلاب و این مرز و بوم هستند که هیچ وقت اقتدار آنها شکسته نشده بلکه این اقتدار زمینه‌ساز عزت و آبروی روزافزون نظام اسلامی ما شده است.

عاملی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما امروز تمام فخر و شرف خود را از این ایثار، گذشت و خون پاک عزتمندانه دارد، افزود: هر چند دشمنان انقلاب اسلامی در 36 سال گذشته با تمام بدخواهی‌ها و خباثت خود و ضربه‌ زدن به ارزش‌های نظام اسلامی را نشانه گرفته اما شایسته‌ترین مجد و عظمت این ملت در سایه خون پاک شهیدان مورد صیانت و توجه قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مردم نیارق در 18 دی ماه سال 57 اوج بصیرت و شجاعت خود را در مسیر آرمان‌های انقلاب نشان دادند و ثابت کردند که حیات انقلاب در ایستادگی و مقاومت مردانه است.

عاملی اضافه کرد:‌ امروز حاکمیت ملی ما مرهون چنین جهادها و ایستادگی‌های بی‌نظیر است که هیچ وقت از درجه اعتبار و شایستگی‌ها نمی‌افتد.

قیام تاریخی مردم روستای نیارق در 18 دی ماه سال 57 علیه حکومت شاهنشاهی زمینه شعله‌ور شدن قیام تاریخی ملت ایران را علیه حاکمان فاسد و فاسق پهلوی فراهم کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی