انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


امام جمعه مشگین‌شهر گفت: قدرتی که با پول به دست آید نتیجه آن قدرت معاویه است، لذا سیاست با پول، سیاست شیطانی است و از سیاست پیامبر اکرم (ص) جداست.

به گزارش  به نقل از مشکین‌رسا، جشن میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) صبح امروز در محل مسجد امیرالمومنین (ع)شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به ابعاد سیاسی پیامبر اکرم (ص) گفت: پیامبر اکرم (ص) برای ترویج اخلاق سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... مبعوث شده است بنابراین مابین سیاست اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی پیامبر هیچ فاصله ای وجود ندارد.

 

وی افزود: در سیره پیامبر اکرم (ص) منافع شخصی مدنظر نیست بلکه مهمترین محور خداوند است لذا هر سیاستی که منافع اشخاص در آن مد نظر قرار گیرد از سیاست نبوی جداست چرا که در تمام حرکات پیامبر اکرم (ع) خداوند مد نظر بوده است.

 

حجت الاسلام باوقار گفت: در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان قرار گرفته‌ایم و برخی از نمایندگان بدون توجه به اخلاق، رفتار، شیوه زندگی ائمه اطهار (ع) در شعارهای خود از نام ائمه اطهار (ع) استفاده می‌کنند اما متاسفانه هیچ یک از آنان به شیوه رفتار ائمه توجهی ندارند.

 

وی با بیان اینکه قدرت با پول به دست نمی آید گفت: قدرتی که با پول به دست آید نتیجه آن قدرت معاویه است که هزاران سال لعنت بر خود به یادگار گذاشته است لذا هر یک از کاندیدهای مجلس شورای اسلامی باید برای رسیدن به عرصه سیاست و قدرت خداوند را مد نظر قرار دهند در غیر این صورت لعنت مردم همواره به دنبال آنان خواهد بود چرا که افرادی که با پول به قدرت برسند قطعاً خدا را نیز انکار می‌کنند.

 

امام جمعه مشگین‌شهر با بیان اینکه سیاستمدار بدون توکل به خداوند روزی رسوا خواهد شد، گفت: متاسفانه برخی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی با پول عزت و کرامت مردم را شکسته و زیر سوال می‌برند تا به اهداف خود دست یابند بنابراین چنین سیاستی، سیاست شیطانی است و از سیاست پیامبر اکرم (ص) جداست.

 

حجت الاسلام باوقار در بخشی از سخنان خود با اشاره به عدالت پیامبر اکرم (ص) گفت: افرادی که در مسئولیت قرار می‌گیرند معمولاً افرادی نالایق را دور خود جمع می‌کنند در حالی که جوانان نخبه و متخصص بدون توجه به تخصص آنان بیکار نشسته اند و برای توسعه و پیشرفت منطقه هیچ کاری از دست آنان بر نمی آید چرا که افراد نالایق جای آنان را تنگ کرده و فرصت های پیشرفت را از بین برده است بنابراین برای ارزیابی عملکرد یک مسئول باید اطراف آن را نگاه کرد.

 

وی در ادامه افزود: افرادی که بدون توجه قابلیت ها از اقوام و نزدیکان خود برای مدیریت ها استفاده می‌کنند به این مملکت خیانت کرده اند و این امر موجب شده است از سیاست پیامبر اکرم (ص) فاصله گرفته شود در حالی که این کشور نیازمند چنین سیاستی است.

 

امام جمعه مشگین‌شهر با بیان اینکه شایسته سالاری را از دیگر سیاست های پیامبر اکرم (ص) است که باید طایفه سالاری، قوم سالاری و قبیله سالاری را کنار گذاشته و به جای آن باید افراد شایسه و با لیاقت را روی کار آیند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی